Zena Knetterton XL

Kwam zojuist nog een straatfilm tegen met maar liefst 8 stuks tegelijk. Vind dit er echt leuk uitzien en zeker na alle toffe straatfilms en positieve reacties was ik van plan de Knetterton XL vorig jaar aan te schaffen. Helaas kwam het daar niet van, maar dit jaar moeten ze er zeker komen. Sowieso met 4 tegelijk of misschien wel zoals op onderstaande video met 8 tegelijk. Geeft best wat herrie denk ik en lijkt mij wel mooi om hiermee om 18:00 uur te beginnen.

Beelden zijn van BierBuik Vuurwerk.

Dat ziet er goed uit zo op film. Zoals vorig jaar ook vermeld, dit zijn echt toppertjes. Komen er voor komend jaar dan ook zeker weer bij!

Afgelopen jaar 1 pakje voor de fun erbij gedaan! Ik vind het echt fantastische dingen! heel klein maar blijven inderdaad lang branden en knetteren goed!

Was benieuwd en ook 1 pakje gehad. De knetter is hard maar zeer onregelmatig. Stand alone saai.
Per 3 wel prima.
Voordeel is dat deze helemaal op brand

Had 10 pakken en heb ze achter elkaar door gestrooid. Moet toe geven dat je dat een hele fijne knetter zee hebt door de straat.
Beter dan menig (illegale) Hollandse rol.

1 setje gehad deze jaarwisseling, leuk artikel duurt lekker lang (tot grote irritatie van een ongeduldige automobilist:D ) nog 2 van de 4 bewaard voor ooit.

20221230_105504.jpg

20221230_105526.jpg

Heb het idee dat mensen deze vergeten zijn :p
Was een toppertje toen het nieuw was.
Heb ze weer gevonden dus ik hoop dat het nog even goed is.

Hier een pakje tegelijk van afgestoken. Tussendoor een pakje Phantom’s van Wolff en de chaos was compleet. Verbaasde ons wel hoeveel klein geweld je met zoiets simpels kunt bereiken, ze gingen ook maar door. Erg leuke dingetjes voor erbij!

Back
Bovenaan