Zena Knetterton XL

De een deed het iets langer dan de ander, gemiddeld lang genoeg wat mij betreft en een geweldig effect wanneer er 2 tegelijk gebruikt worden. Hopelijk een blijvertje bij Zena.

Had om 00:00uur voor de show 5 tegelijk afgestoken met erna de crackling crystal fontijn, wat een chaos heerlijk. Doei laffe matjes welkom knetterrrrrrton

Had om 00:00uur voor de show 5 tegelijk afgestoken met erna de crackling crystal fontijn, wat een chaos heerlijk. Doei laffe matjes welkom knetterrrrrrton

Had er ook een paar op een rij maar echt hele goede dingen, en gaaat laaaang door. Volgend jaar paar pakkies meer :handsup:

Zien er op film echt leuk uit zeg, vooral de tijdsduur vind ik top. Mooi lang van een stukje vuurwerk genieten, altijd goed.

Deze besteld maar bij de winkel waar ik besteld had is deze niet uitgeleverd. heel jammer als ik dit zo zie op de films.

Deze waren inderdaad erg leuk om tussendoor te stoken. Krakelen erg goed, lekker lange tijdsduur en ideaal om af te steken terwijl je bij de vuurkorf wat bij staat te praten!

Ik heb deze 2 maal per 4 gestookt. Helaas niet gefilmd maar dit was knetter goed. Ik was echt onder de indruk wat er uit die kleine tonnetjes kwam.

Back
Bovenaan