Resultaat was een kleine vertraging in een werkelijk prachtige cake!Dat dus
Heb ik zelf ook gedaan. 10/15 cm QM er tussen en hopen dat het goed gaat.
Mochten de prijzen vergelijkbaar blijven zit deze er weer in voor komend jaar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Resultaat was een kleine vertraging in een werkelijk prachtige cake!Dat dus
Heb ik zelf ook gedaan. 10/15 cm QM er tussen en hopen dat het goed gaat.
Ik heb de cakes zo neergezet |- . |=cake2 en -=cake1 dan de lont volgen naar beneden (met mesje karton weg snijden). En zie daar quickfuse die je door de opstelling mooi met elkaar kan verbinden. Daarna heb ik de "buitendoos" iets aangepast waardoor ze er weer inpassen.
Ik heb deze box via stookmaat Torrr gezien. Hij had hem aangeschaft, maar was zelf te lui om hem door te lontenDat heb ik dus maar gedaan voor hem. Erg onhandig dat de lonten niet goed uitkomen. Stom dat Zena daar niet over nadenkt. Nu moet je de ene cake een kwart slag draaien, zodat de lonten in dezelfde hoek zitten. Maar dan past het ding niet meer in de doos... Ik heb daarom maar de twee in de buitenste kartonnen doos geduwd. Flink aanstampen en het karton vormde zich net om de twee cakes heen. Voor het doorlonten heb ik het originele (geel gekleurde) visco verwijderd. Als je het label rond de cake een stukje weghaalt, zie je onder dit gele visco een stuk snellont lopen. Dit heb ik van de twee cakes aan elkaar verbonden, wat uiteindelijk perfect werkte. Goede overlap, zonder pauze.
De uitwerking vond ik persoonlijk wel aardig, maar niet geweldig. Zeker dat hele dunne goud van de willow bow ben ik niet echt van onder de indruk. De brocade was mooier, met dat tintje zilver erin. Het zijn wel hele goede ronde boeketten die flink dreunen. Als je dan het prijskaartje ziet, moet ik zeggen dat deze box zeker wel waar voor zijn geld is! 55 euro is gewoon geen geld voor twee van deze cakes.
Zat hier een kooi omheen?
Ik had 4 boxen van Zena inclusief de Golden-box, alle 4 zijn ze met kooi uitgeleverd. Neemt eigenlijk nauwelijks extra ruimte in beslag tijdens vervoer.