Zena golden box [Uitloop 2023]

Ziet er zeker top uit! Dit was 2 maal de gold box neem ik aan? Heb er zelf ook 2 besteld, dat wordt een minuutje lang een volle gouden lucht, heerlijk! :D

Deze box deed me direct denken aan de set die enkele jaren geleden werd verkocht onder het nummer Hol 011 in de Original collectie. Twee 25 schots cakes met dezelfde uitwerkingen als die in deze box, en toen dus 10 schoten minder. Dat waren destijds toppers van de bovenste plank, vooral de Golden Willow.

Op basis van die herinnering heb ik deze box "blind" besteld, en daar heb ik nu geen spijt van!
Alleen vind ik de Brocade Crown van nu veel beter dan de oude, en zelfs ook beter dan de Golden Willow van nu.

Als je van goud houdt moet je deze bijna wel mooi vinden....

Helaas....Ben net terug van het ophalen van mij bestelling bij Steenbergen, maar de GOlden Box was te weinig voorradig bij zena. De Glitter Box ipv gehad, geen slechte vervanging.

wil deze 2 los gaan schieten,iemand die weet welke de eerste cake op de film is?
de brocade crown of de golden willow?

Ik heb ze in de doos laten zitten. En van reserve lont naar hoofd lont van cake 2 een quickmatch lopen.

Ik heb de cakes zo neergezet |- . |=cake2 en -=cake1 dan de lont volgen naar beneden (met mesje karton weg snijden). En zie daar quickfuse die je door de opstelling mooi met elkaar kan verbinden. Daarna heb ik de "buitendoos" iets aangepast waardoor ze er weer inpassen.

Back
Bovenaan