Zena Demo Lopik 123vuurwerk.nl 9-12-2009

Naam winkel: 123VuurWerk.nl
Adres: Lopikerweg oost 66 A
Plaats: 3411 JH Lopik, aan de N210/MA Reinaldaweg bij de kruising met de Lopikerweg oost.

meer informatie www.goedkopervuurwerk.nl

Collectie:
Een selectie van ZENA VUURWERK
met een daverende ZENA Finale!

VUURWERK DEMO: WOENSDAG 9 december 2009
schietlijst volgt z.s.m.

er is ook een demo op 7 december 2009, daar showen we onze andere merken:
Wolff Vuurwerk - Dynasty - Classic
Brave&Wichers - Lidu - Star - Barley Legal
VC Vuurwerk - Magnum Series
Lesli - New Spirit - Top Selection - Pyroshopper

Op maandag 7 en 9 december geopend van 17.00-21.00 uur (demo avond). U kunt tijdens de openingstijden het vuurwerk bekijken en een bestellijst inleveren. Betalen per pin is mogelijk. Uw vuurwerk staat dan op de door u gewenste dag en tijd voor u klaar.

Voldoende pakeergelegenheid, pinnen mogelijk. Route en locatie zie website.

Laatst bewerkt:
Schietlijst:

AVP

Laughing sky

Wonderfull World

Thunder king

Messier

Apollo

Galaxy

Coupe d etat

Share the flare

Fusion

Big Messier

Inner laugh

Ghost song

20 schots assortiment

Palm assortiment

25 schots cake

Camuro blaster

16 schots cake

Hypnotised

Tequila

Burned horse

Short Circuit

Exponential A en B

Thunderking XXL

Thunder coloured heaven

Laatst bewerkt:
Hieronder de schietlijst in de juist volgorde.

1. Thunder Coloured Heaven
2. Messier (3 x)
3. 16 schots cake
4. Thunder king
5. Apollo
6. Palm Assortiment
7. Galaxy
8. 20 schots assortiment
9. 25 schots cake
10. Hypnotised
11. Fusion
12. Inner Laugh
13. Exponential A en B
14. Ghost Song
15. Big Messier
16. Short Circuit
17. Thunderking XXL
18. Tequila
19. Burned Horse
20. Laughing Sky
21. Coupe d'Etat
22. Share the Flare
23. AVP
24. Wonderfull World
25. Camuro Blaster

Finale: Bestaat uit een selectie uit het assortiment.

Zo, ook hier maar eens even gaan kijken en was wel weer goed hoor.

De 100 shots Thunderking blokkies vond ik toch wel erg goed, ik dacht dat de XXL iets harder was dan de Coloured Heaven, maar weet het ook niet zeker... De beide Exponentials vond ik erg tegenvallen, net als de salute finale van de Fusion. Die had ik toch wat harder verwacht...

Verder vond ik de White Blink steengoed en een palm potje (paars) ook.
De Wonderfull World is ook een regelrechte topper en de Tequila werd vooral onder de dames en kinderen (zoals al eerder vermeld op dit forum) erg gewaardeerd!!!

De Camuro Blaster vond ik erg matig en de Short Circuit is helaas niet geschoten (zal wel met de veiligheidsafstand te maken hebben, al zeiden ze dat ze nog niet binnen waren...kan ook natuurlijk :D)

In de finale werden nog een aantal AVP batterijen tegelijk geschoten in W-shape, wat een geweld is dat zeg!!! Ook een aantal Hypnotised tegelijk gaf een oorverdovend effect. Per stuk geschoten trouwens ook een leuk bakkie, al denk ik dat ik hem nog combineer met iets.

Bijna vergeten, de Big Messier is ook een heel leuk bakkie!

Finale ZENA demo Lopik.

Finale ZENA demo Lopik.

Hier de finale van demo in lopik.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt door een moderator:
De Camuro Blaster vond ik erg matig en de Short Circuit is helaas niet geschoten (zal wel met de veiligheidsafstand te maken hebben, al zeiden ze dat ze nog niet binnen waren...kan ook natuurlijk :D)

Nou ja, ze waren ook nog niet binnen ;) Maar daarnaast was het ook een probleem geweest met de veiligheidsafstand, dus ze waren hoe dan ook niet geschoten. Dit was niet gerealiseerd door de eigenaar.

Ik vond het (als werknemer) een geslaagde demo. Wat een prachtvuurwerk is het toch ook. Nog een tijdje met Arjan staan praten, was lekker druk (ondanks dat het een lange tijd regende - tot 5 minuten voor de demo). Publiek reageerde leuk op de harde knallen en veel van het vuurwerk was gewoon echt top.

Was Arjan er ook dan??? Helemaal niet gezien, ook niet op gelet eigenlijk...
Zal Arjan wel leuk gevonden hebben dan, dat de spreker de AVP Batterij omschreef als een cake met een rare naam... :p Vond het zelf wel grappig eigenlijk.

Ik ben bang dat ik Gerrit voor de zoveelste keer moet gaan "pesten" met een bestelling. Na de demo wil ik toch nog wel een paar cakes in mijn collectie opnemen!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Thunder coloured heaven
Messier 3x
16 schots cake
thunder king
apollo
Palm ass
Galaxy
20 schots ass
25 schots ass
Hypnotised
Fusion
Inner laugh
Exponential A
Camuro blaster
Exponential B
Ghost song
Big messier
+ YouTube Video

Thunderking xxl
Tequila
Burned horse
Laughing sky
Coupe d etat
Share the flare
AVP
Wonderfull world

Zena finale

veel kijk plezier.

Vond zelf de beste cakes:
Palm serie.
20 shots ass.
Thunderking xxl.
Laughing sky.
Wonderfull world.
Dit waren echt de beste cakes van de avond.

Back
Bovenaan