Zena De Bunker

offtopic

Voor goedkope Euro95 hoef je volgend jaar niet meer in Belgie te zijn.
Deze is dan niet meer te krijgen.

Minder vervuilend voor het mileu

Tankstations in België moeten vanaf volgend jaar de gebruikelijke euro95 vervangen door E10. Dat heeft het Belgische kabinet bepaald. Vanaf 1 januari 2017 moet de wetswijziging van kracht worden. Hiermee willen de zuiderburen een bijdrage leveren aan het terugdringen van de uitstoot van schadelijke stoffen. E10 is namelijk minder vervuilend dan euro95, dat in België overigens super95 wordt genoemd. Waarschijnlijk wordt de nieuwe brandstof iets duurder dan reguliere benzine, wat gunstig is voor Nederlandse tankstations in de grensstreek.

Bron

laten ze in belgië maar eerst eens een fatsoenlijk kabinet in elkaar steken.
al jaren lang is dat een puinhoop op dat vlak (off topic)

Allereerst de beste wensen voor 2017! De laatste tijd zijn er een hele hoop speculaties rondom Zena België geweest. Graag hadden wij jullie het volgende meegedeeld. Ten eerste heeft Zena België een topseizoen gehad waardoor we helaas niet meer over voldoende voorraad beschikken om een échte Zena Sales te houden in januari. We hadden dat graag anders gezien, echter mogen we niet klagen. De eerste orders voor seizoen 2017/2018 zijn reeds geplaatst en we zijn dan ook van plan in 2017 er weer een dikke lap op te geven. Er staat ons heel wat te wachten. Zowel Zena Olen als Maaseik als Maasmechelen als Baarle blijven voortbestaan. Ook de eerste stappen van de Zena Trophy 2017 zijn reeds gezet. Kortom Zena Vuurwerk gaat gewoon Harder Better Faster. Laat 2017 maar komen want wij zijn er helemaal klaar voor! Knallende groeten, Zena België.

Allereerst de beste wensen voor 2017! De laatste tijd zijn er een hele hoop speculaties rondom Zena België geweest. Graag hadden wij jullie het volgende meegedeeld. Ten eerste heeft Zena België een topseizoen gehad waardoor we helaas niet meer over voldoende voorraad beschikken om een échte Zena Sales te houden in januari. We hadden dat graag anders gezien, echter mogen we niet klagen. De eerste orders voor seizoen 2017/2018 zijn reeds geplaatst en we zijn dan ook van plan in 2017 er weer een dikke lap op te geven. Er staat ons heel wat te wachten. Zowel Zena Olen als Maaseik als Maasmechelen als Baarle blijven voortbestaan. Ook de eerste stappen van de Zena Trophy 2017 zijn reeds gezet. Kortom Zena Vuurwerk gaat gewoon Harder Better Faster. Laat 2017 maar komen want wij zijn er helemaal klaar voor! Knallende groeten, Zena België.

En een verklaring voor het pand wat te koop stond? Of heb ik daar iets over gemist.

Begrijp het bericht niet zo, speculaties komen ergens vandaan maar worden hier niet in ontkracht.
Men zegt we gaan harder, maar waar komen de speculaties dan vandaan.
Kan daar eventueel wat over verteld worden, en verder ben ik ook benieuwd wat het nieuwe vuurwerk besluit voor zena en andere bedrijven in Baarle ingaat houden.
Men kan in ieder geval niet in Baarle blijven heb ik begrepen en verder wordt het assortiment zwaar uitgedund .

Binnenkort verschijnen weer de eerste aanbiedingen op de site! Ben benieuwd of ze dit jaar weer met goede aanbiedingen komen.

b58ab39d-06b3-4b64-a392-6e7dbafa0e5e.jpg

22aefbe7-1f4a-4082-8b2f-9afa0a83dc7b.jpg
6de5cd53-4860-48e0-b825-5f578b2adfe4.jpg
52146f00-5fa3-4089-a1ba-68e6a17bab6b.jpg
8f7969ff-b15d-4a2f-b45a-19d76c4a2fa6.jpg
a3a760f7-cbfb-4b6f-b386-dcc30c611953.jpg

Acties geldig van 30 september tot en met 13 oktober bij alle Zena Megastores en indien anders vermeld.
Zolang de voorraad strekt en niet cumuleerbaar met andere kortingen en of acties. Meer voorwaarden in de winkel.​

Ik vind de aanbiedingen tegenvallen als ik eerlijk ben.

wat vind jij zo tegenvallen dan ?
vind de aanbiedingen gewoon zoals zena altijd doet en ik gewent ben van hun.
De aanbiedingen van vorig jaar en jaren daarvoor waren misschien een stuk ''aantrekkelijker'' omdat er veel producten waren waarvan ze wisten dat die dit jaar niet meer verkocht mogen worden.

en zeg nou zelf 17.50 voor een chry crackling is toch geen geld :D

Back
Bovenaan