valerie
VWC lid
En op de "normale pakketten" / pijlen pakketten?
De 50% korting bedoel je? Ja dat is op het volledige assortiment.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En op de "normale pakketten" / pijlen pakketten?
Ik ben een week geleden bij de bunker geweest. Ik moet zeggen dat ik dacht dat ik wel is beter ben geholpen de afgelopen 10 jaar bij de bunker. Helaas was Ronnie nog met vakantie en werkt Toon tegenwoordig ergens anders. Een fatsoenlijk gesprek was niet mogelijk zeer weinig voorraad helaas. De spullen hangen wel in de winkel zeg maar maar er staat dan een kaartje op verkrijgbaar in Olen. Kwam voor 2 of 3 kartonnen hydra's maar waren er niet helaas, er waren helemaal geen hydra's( dat kan gebeuren ). Heb uiteindelijk 2 dingen besteld en ben snel naar de concurrent gegaan. Erg jammer dit want de afgelopen 10 jaar ben ik zeer goed geholpen en was het prettig winkelen bij de bunker.
De volgende keer toch maar naar Olen of als het klaar is in Maaseik kijken bij Toon.
De maand november is weer aangebroken en zoals jullie weten staat deze maand in het teken van de snor. Aangezien dit vorig jaar een enorm succes was en enkele hilarische momenten heeft opgeleverd doen we er dit jaar een schepje bovenop! Geen snor maar een unibrow! Knip hem uit, plak hem op en laten we deze maand vooral enorm veel plezier beleven!
![]()
Onderstaande movember acties zijn ook in Baarle geldig!
1784 Thunderflash Rocket 12 stuks voor €15
2154 Warrior 1 cake voor €10
l01t Toffee 5 pakjes voor €15
Z46-TC thundercracker 5 pakjes voor €15
Ook kun je dit jaar profiteren van een verdubbelaar. Print onderstaand document uit en krijg bij een artikel naar keuze de tweede gratis
https://gallery.mailchimp.com/c5e54...ages/757d7faf-91a8-4098-9e3b-855a144a377d.jpg
Maximaal een bon per klant. Niet cumuleerbaar bij andere acties of kortingen!
geldt die 25% korting met lvc pas op andere artikelen in baarle ook?