Zena De Bunker

Als ik morgen naar de bunker ga, dan heb ik met mijn mail als LVC-lid dus recht op een unibrow voor de verdubbeling van een artikel x én een bon waarmee ik recht heb op 50% korting bij een ander artikel y, klopt dat?

Als ik morgen naar de bunker ga, dan heb ik met mijn mail als LVC-lid dus recht op een unibrow voor de verdubbeling van een artikel x én een bon waarmee ik recht heb op 50% korting bij een ander artikel y, klopt dat?

Bijna goed, alleen andersom. Met de unibrow kan je genieten van 50% korting op een artikel naar keuze en bij de verdubbelaar kan je een artikel uitkiezen waarbij je hiervan de 2de gratis krijgt.

Bijna goed, alleen andersom. Met de unibrow kan je genieten van 50% korting op een artikel naar keuze en bij de verdubbelaar kan je een artikel uitkiezen waarbij je hiervan de 2de gratis krijgt.

Oké bedankt, dat was even in al mijn enthousiasme dat ik die twee door mekaar haalde ;)

De verdubbelaar geld op alles alleen je betaald dan de normale adviesprijs! Dus niet geldig op aanbiedingen en kortingen! :)

Hoe bedoel je "alles"? Als ik 6x de extreme salute 2.0 koop, zonder een kartonprijs te vragen, betaal ik er dan slechts 6 om er 12 te krijgen? Of betaal ik er dan 5 en krijg ik er 6?

Het gaat immers telkens om hetzelfde soort artikel :)

Een aantal vragen:

1. Die verdubbelaar; Geldt dit alleen als 2 halen 1 betalen. Of kan dit ook zijn 4 halen 2 betalen / 6 halen 3 betalen etc?
2. Zijn deze acties heel de maand november geldig?

extremergb.jpg

Vanaf vandaag in Olen én Baarle, de enige échte Extreme Salute 2.0 aan €12,50 per cake! Die moet je gewoon hebben!

Hier kom ik ook al jaren. Een gezellige winkel net over de grens. Makkelijk even langs te wippen. Krijg altijd nog wat gratis vuurwerk mee ookal haal ik niet zoveel.

Movember 2.0 Beard edition! Zelfde principe als de unibrown. Knip hem uit en lever hem in en ontvang 50% korting op een artikel naar keuze!

22c05c22-79d6-4901-974d-b970442def78.jpg

Ook is het nog steeds mogelijk om de verdubbelaar in te zetten bij een artikel. Betaal 1 artikel en ontvang de 2de gratis!

757d7faf-91a8-4098-9e3b-855a144a377d.jpg

Onderstaande aanbiedingen zijn ook in baarle geldig nu!

Extreme salute cake €12.50 (normaal €25)
Thundercracker 5 pakjes voor €15! (normaal €13 euro per pakje)
Silvercracker 10 pakjes voor €15 (normaal 4 euro per pakje)
B509 Mascleta nu €90! (normaal 169.95)
Royal Event 4 cakes voor €40 (Normaal €70)

Voor nog meer aanbiedingen kom gezellig langs bij Zena de Bunker!

Is het hier ook mogelijk om de 50% kortingsactie of de verdubbelaar te gebruiken op een karton?

Ligt eraan wat hun verstaan onder een karton.
Niet alle event cakes vallen onder de noemer karton bijvoorbeeld.
Als je er nog heen gaat mail even van te voren met die vraag.Dan voorkom je misschien teleurstellingen.

Nu bij zena de bunker zing een sinterklaas liedje en ontvang 50 % korting op een artikel naar keuze!

74dfb99e-f1fc-48b6-a0eb-0979fe30de91.jpg

Ook zijn onderstaande aanbiedingen in baarle geldig!

5 pakjes thundercracker €15
5 pakjes blackboy €8
2x colourfull kingcracker €22
4x mettaloids (karton) €65

Acties geldig t/m 7 december 2014!

Vanaf vandaag kerst met ballen aanbiedingen!

09b98de7-c232-4f7f-96d3-9b91258ca622.jpg

Lever een kerstbal in bij Zena de Bunker en ontvang 50% korting op een artikel naar keuze!

Ook zijn onderstaande aanbiedingen geldig bij Zena de Bunker!

5x thunder cracker 15 euro
5x nitraat mat 60 10 euro
Angel pakket 35 euro

Voor nog meer top aanbiedingen kom gezellig langs bij onze winkel!

Back
Bovenaan