Zena De Bunker

Hier schrik ik toch ook van, dit had ik niet verwacht. Nu Toon weg is zullen wij ook ergens anders gaan kijken voor vuurwerk, andere merken maar is proberen, zena is toch altijd hetzelfde kwa vuurwerk potten.

Ik heb gehoord dat er tijdens de herfstvakantie controles zijn op de weg naar Breda iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt

Welkom op het forum! Dat is grote kletskoek. Dat wordt beginnende vuurwerkliefhebbers altijd wijsgemaakt. Zelfs eind december zijn er bijna geen controle's meer. De tijd dat begie het zwaarste vuurwerk had is allang voorbij. Tegenwoordig hebben ze hun handen vol aan Pools en Italiaans vuurwerk met 100-500 gram flash. Dus hebben knallertjes met max. 2 gram geen prioriteit mee om achteraan te zitten.

Welkom op het forum! Dat is grote kletskoek. Dat wordt beginnende vuurwerkliefhebbers altijd wijsgemaakt. Zelfs eind december zijn er bijna geen controle's meer. De tijd dat begie het zwaarste vuurwerk had is allang voorbij. Tegenwoordig hebben ze hun handen vol aan Pools en Italiaans vuurwerk met 100-500 gram flash. Dus hebben knallertjes met max. 2 gram geen prioriteit mee om achteraan te zitten.

Zeg dat nu maar niet met een te grote zekerheid. Een controle kan altijd uitgevoerd worden al is het maar een algemene. En die 2 grams bommen levert de overheid een leuke zakcent op. Die 150 grammers waar je het over hebt die zijn er inderdaad maar die zijn ook peperduur. Die worden niet met dozen te gelijk ingeslagen dus per saldo kunnen ze meer verdienen met een controle aan de weg dan via de post echt recherche werk moeten verrichten. Wees gewoon altijd op je hoede!

Zeg dat nu maar niet met een te grote zekerheid. Een controle kan altijd uitgevoerd worden al is het maar een algemene. En die 2 grams bommen levert de overheid een leuke zakcent op. Die 150 grammers waar je het over hebt die zijn er inderdaad maar die zijn ook peperduur. Die worden niet met dozen te gelijk ingeslagen dus per saldo kunnen ze meer verdienen met een controle aan de weg dan via de post echt recherche werk moeten verrichten. Wees gewoon altijd op je hoede!

Ik kan me nog herinneren dat zelfs op 29/30 december er geen controle's waren. (hier op het forum gelezen) Vuurwerk als cipolla's is natuurlijk wel veel zorgelijker. Beter dat iedereen elk jaar 100 nitraten afsteekt met oud en nieuw dan 10 cipolla's. Moet er niet aan denken dat iedere consument er 10 in bezit zou hebben. Maar centen spelen ook een grote rol inderdaad voor de overheid. Maar ik begrijp wat je bedoeld en ik heb ook altijd nog heel psychologisch de kriebels in mijn buik als ik de grens overga.

Ik heb gehoord dat er tijdens de herfstvakantie controles zijn op de weg naar Breda iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt

Controles kunnen altijd plaatsvinden en dat zowel op de grotere wegen alsmede de kleinere wegen. Meestal vanaf begin september wordt de politie weer actief. Sowieso kunnen ze je aanhouden om de auto te controleren, net ook weer een stuk in de telegraaf. je kunt geluk hebben zoals velen maar ook pech zoals ook velen.....:rolleyes:

Leuk voor ons Zena team: opvallend veel dames bij Zena vandaag!!! voor de gratis wensballonnen denk ik!
vanmorgen vanaf 10u behoorlijk druk... allemaal mensen met 50% stickers... willen ze ineens allemaal onze nieuwe 100K.....

Laatst bewerkt:
Ik kan me nog herinneren dat zelfs op 29/30 december er geen controle's waren. (hier op het forum gelezen) Vuurwerk als cipolla's is natuurlijk wel veel zorgelijker. Beter dat iedereen elk jaar 100 nitraten afsteekt met oud en nieuw dan 10 cipolla's. Moet er niet aan denken dat iedere consument er 10 in bezit zou hebben. Maar centen spelen ook een grote rol inderdaad voor de overheid. Maar ik begrijp wat je bedoeld en ik heb ook altijd nog heel psychologisch de kriebels in mijn buik als ik de grens overga.

Over zwaarder vuurwerk laat ik me verder niet uit die discussie heb ik hier vaker gevoerd. De politie denkt als volgt: Illegaal is illegaal. Of je nu 1 nitraat op zak hebt of een zware "bom" van 140 gram. Feit is dat ze vanuit België vrij makkelijk kunnen aanhouden. Maar ik geloof er ook niet in. Maar die algemene controles hoor je nog wel eens op het nieuws. Al met al is Baarle-Hertog veilig om te rijden en als er al maar 1 controle is dan laten de winkeliers dat ook wel weten

Leuk voor ons Zena team: opvallend veel dames bij Zena vandaag!!! voor de gratis wensballonnen denk ik!
vanmorgen vanaf 10u behoorlijk druk... allemaal mensen met 50% stickers... willen ze ineens allemaal onze nieuwe 100K.....
Haha, ineens allemaal mensen keivroeg. Hoe is het met de voorraad 100k en mascletas voor de komende dagen?

Aanbid onze meester der matten,
hij is terug verschenen bij Zena Vuurwerk!

Bekijk bijlage 14469

Ga naar onze facebook (https://www.facebook.com/zenavuurwerk)
Like & share deze foto en maak kans op één van de 3 Mascleta's!

Pssstt: denk aan je kortingsbon van de nieuwsbrief, deze kan je ook hiervoor gebruiken!!http://eepurl.com/FDzVz
http://www.youtube.com/watch?v=QLbUB78xWAs&feature=youtu.be

Ze wilde niet met hun gezicht in beeld knielend voor een mat?

Haha, leuk verzonnen aktie!

Like, share en maak kans op één van de 3 Extreme Salute 2.0!

Nu bij Zena Vuurwerk Mega Store Olen & Baarle!
http://shop.zenavuurwerk.com/Default.asp?pageid=46&artdetail=1105&webgroupfilter=19&artsearch

Pssstt: denk aan je Lvc pas en geniet van een heuse korting!!
Info in de winkel!

1385098_709947075701999_1543071924_n.jpg

Back
Bovenaan