Zena De Bunker

Voor de liefhebbers!
Eindelijk terug binnen!
R510CH - Chooet No3 Match cracker!
Harder dan de Duitse strijker!
No3Match Cracker.jpg

Ik raad mensen aan om naar Olen te gaan i.p.v Baarle, bij de Tabacotiek hadden ze namelijk enkel knalvuurwerk en bij de Bunker hadden ze alleen maar sier, (maar 4 producten) die wel sterk afgeprijsd waren overigens, maar je krijgt een voucher waarmee je 20-30% korting krijgt in Olen :wink:
Dit kwam omdat ze problemen hadden met de levering zeiden ze(vrachtwagens werden onderschept en gecontroleerd door de Politie) ik weet niet of het in de loop van de dag nog op wordt gelost maar ik hoop dat ik diegene die van plan waren om naar Zena in baarle te gaan voldoende heb geïnformeerd:wink:

Je kon toch ook in bepaalde winkels dobbelen met 6 dobbelstenen en dan
een prijs winnen ofso? geld dit voor alle winkels in baarle (daar wil ik
heen gaan) of zijn dat er maar een paar of zelf maar 1 ??

Zena "De Bunker" alleen op zondag geopend van 10 tot 17u.

Megastore "Zena Olen" heeft een groter aanbod en is een pak goedkoper, daar zijn ze alle doordeweekse dagen geopend van 9:30 tot 17u

Laatst bewerkt:
Ag zo gunnen ze de concurentie wat extra verkoop tijd/ruimte:p

Zonder gein.. wel een vage zet.

@nederlandsvuurwerk, voorheen waren ze open tot 17.00 uur.

Persoonlijk vind ik het ook een vreemde zet. De meeste mensen slapen toch uit op de zondag en gaan pas wat doen in de loop van de middag. Als ze van 13.00 t/m 17.00 open waren gegaan had ik logischer gevonden.

Als je wat ouder wordt, doe je dat niet meer. Dan heb je werk, sport, gezin, dingen waardoor je áltijd vroeg wakker bent. Ook al hoef je nergens heen (uitgaan doe je dan al niet meer, zuipen de meesten ook niet meer) dan gaat de wekker in je hoofd nog op dezelfde tijd als doordeweeks. Of je koters drammen je wel wakker, of je moet ze ergens heen brengen voor sport ofzo..of je krijgt visite.

Waarlijk; je leven verandert nog!

Als je wat ouder wordt, doe je dat niet meer. Dan heb je werk, sport, gezin, dingen waardoor je áltijd vroeg wakker bent. Ook al hoef je nergens heen (uitgaan doe je dan al niet meer, zuipen de meesten ook niet meer) dan gaat de wekker in je hoofd nog op dezelfde tijd als doordeweeks. Of je koters drammen je wel wakker, of je moet ze ergens heen brengen voor sport ofzo..of je krijgt visite.

Waarlijk; je leven verandert nog!

Damn Richardus, het licht gezien, Geintje.

Heb het er met Toon nog over gehad. Zijn ervaring leerde hem dat na 14.00 gewoon niemand meer kwam opdagen, of misschien een enkele klant voor een tientje of zo. Dat weegt natuurlijk niet op tegen de tijd dat er een werknemer aanwezig moet zijn in de winkel en zich daar stierlijk moet zitten vervelen, toch? :p

Ja is jammer, maar ook niet meer dan begrijpelijk.
En vanaf juli zullen er wel weer ruimere openingstijden komen en dan worden ook meestal pas de wat grotere boodschappen gehaald.

Heb het er met Toon nog over gehad. Zijn ervaring leerde hem dat na 14.00 gewoon niemand meer kwam opdagen, of misschien een enkele klant voor een tientje of zo. Dat weegt natuurlijk niet op tegen de tijd dat er een werknemer aanwezig moet zijn in de winkel en zich daar stierlijk moet zitten vervelen, toch? :p

Zet er een fipperkast neer.
Kan Toon lekker flipperen als hij zich verveld en verdiend Orginal ook wat bij, door neven inkomsten.
Iedereen blij.
Opgelost!

Ja is jammer, maar ook niet meer dan begrijpelijk.
En vanaf juli zullen er wel weer ruimere openingstijden komen en dan worden ook meestal pas de wat grotere boodschappen gehaald.

Zelf sta ik ook met regelmaat in de bunker en het is idd zo dat de klanten in de ochtend komen omdat ze dan nog de hele dag voor zich hebben,op een enkeling na natuurlijk.Vanaf juli zijn er weer ruimere openingstijden maar voor de grotere boodschappen kun je toch beter naar de Zena store in Olen gaan ivm betere kortingen en veel ruimere keuze in het assortiment.

Back
Bovenaan