Zena Color Spinning Box [Uitloop 2023]

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 01619
Artikelnaam: Zena Color Spinning Box
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1.819,20 gram
Aantal Schoten: 100 schoten - Compound
Effectomschrijving: Heel grote blink-boeketten compound. Het tweede gedeelte wordt nog heftiger door de spinners. Check de Zena film! 100 schots en 30mm dikke buizen.
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 53 seconden
Stijghoogte: 25-30 seconden
Richtprijs: €139,50
Voorverkoopprijs: €119,50
O.a. te koop bij: Zenavuurwerk.nl

lesli2019-27.jpg

Wij danken Zena Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Hadden ze beter een 50shots box van kunnen maken. De eerste 25 seconden hebben weinig met spinners te maken.

Inderdaad, erg zonde dat de eerste 2 cake's geen spinners hebben. Als vervolgens de spinners wel beginnen heb ik de indruk dat de effecten ook ietwat kleiner zijn.

Hadden ze beter een 50shots box van kunnen maken. De eerste 25 seconden hebben weinig met spinners te maken.

Daarom heet deze ook niet spinning color maar color spinning...eerst vooral kleuren gevolgd door spinners mét nog wat kleureffecten... :wink:

Hierbij mijn filmpje van deze absolute nieuwe box gemaakt tijdens de ZENA Demo 2019 in Mijdrecht, natuurlijk het best in HD te bekijken:

Deze maakt nou niet echt indruk, voor dat bedrag zijn er betere boxen te vinden, ook komen de boeketjes wat klein over.

Deze maakt nou niet echt indruk, voor dat bedrag zijn er betere boxen te vinden, ook komen de boeketjes wat klein over.

Live viel dat mee hoor. Ik heb mijn camera niet ingezoomd, deze staat op de meest uitgezoomde stand en nog gingen effecten buiten beeld. Wel is het zo dat in de shots waar de spinning tail in zit verwerkt het inderdaad lijkt dat de effecten wat kleiner zijn.

Ik was eerst van mening dat het wel een leuk ding is, maar het eigenlijk een hele simpele box. Cake 3 en 4 zijn hetzelfde als cake 1 en 2, maar dan met spinners uitgevoerd.
Iets meer afwisseling was mooier geweest wat mij betreft.

Zeker wel een dikke box, maar inderdaad erg jammer dat alleen de laatste 2 cakes spinners bevatten. Zou een stuk aantrekkelijker worden als alle cakes dit hebben. Nu vind ik hem die 120 euro niet waard.

Dubbel gevoel bij deze box door bovenstaande filmpje. Eerste deel vind ik erg gaaf. Heerlijke kleuren, prima tempo en boeketten lijken erg groot. Maar het laatste deel wanneer de spinners erbij komen vind ik de effecten een flink stuk kleiner, erg jammer. Hoe was dit in real live Janniekske?

Back
Bovenaan