Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Alle CE gekeurde cakes hebben 2 lonten.
Vette boeketten, goede burst, ik vind ze indrukwekkend. Ook de dubbele finale in de eerste 3 cakes vind ik gaafAan de andere kant zijn de eerste drie cakes op een bepaalde manier ook wel weer wat saai. Maar goed, voor 100 euri is dit echt een toppakket!
OK. Ik moet mezelf even herstellen. Heb deze vanavond gezien in Almere (Rowy). Is verre van saai, een regelrechte aanrader! Mega boeketten, mega bursts en schitterende salvo's.
Dan zou ik zeker voor deze gaan. Heb ze allebij de afgelopen twee dagen gezien en deze vond ik toch zeker wel mooier!Welke is beter deze cakes of de buurtassortiment
Cake 4 vind ik echt waardeloos schiet in 10 sec leeg volgens mij schiet de cake eens geen 36 schoten...
Cake 4 vind ik echt waardeloos schiet in 10 sec leeg volgens mij schiet de cake eens geen 36 schoten...
Iemand die de afmetingen weet of kan opmeten?Ze lijken me namelijk nogal groot, maar foto's kunnen bedriegen.
Heb deze ook maar besteld
Alleen vind ik het wel jammer dat cake nr. 4 zo snel gaat :( Meshuggah