[zena] 4107 Mandarin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een top mat was dit! Deze ging duidelijk harder dan zijn voorganger, de Mandarin 2000. In mijn beleving was ie ook luider dan een goede Chainthunder die we vroegah hadden. En dat plastic is natuurlijk ook een uitkomst voor een natte ondergrond!

Verschillende matten waaronder bex gehad maar deze mandarin is verre van slecht.
Voor de secondentellers...het zijn 2 mandarins achterelkaar geknoopt waarvan 1 1/2 is gefilmd.

vond ik ook zeer goed maar of ze werkelijk tegen het geweld van de bex rollen op kunnen
denk het zeker niet dat was gewoon asso

Maar dat was een andere tijd :D:D

Als ik het goed begrijp bestaat deze rol uit meerdere stukken die dubbelgelaagd liggen. Zou het mogelijk zijn om deze uit elkaar te halen en vervolgens enkelgelaagd in elkaar fe zetten, en op het einde een goed stuk als het orgineel te laten. Zo heeft de mat een opbouwend tempo, duurt hij langer en heeft hij een soort van eindbom.

Lekkere mat met felle knallen. Had hem dit jaar voor het eerst. Of ik er nog een keer 85 euro voor neer leg weet ik nog niet. Misschien een keer de 100k rol uit proberen.

Lekkere mat met felle knallen. Had hem dit jaar voor het eerst. Of ik er nog een keer 85 euro voor neer leg weet ik nog niet. Misschien een keer de 100k rol uit proberen.

Dit zijn natuurlijk DE artikelen om gebruik te maken van de Zena actie 50% korting of 2e gratis.

De 100k rol was bij zena de bunker dit jaar al in november niet (meer) beschikbaar

Ja knal vond ik deze lang niet in de buurt komen van de chainthunders. Dat ging toch echt een stuk harder helaas.

Nou ik vind ze eigenlijk juist vergelijkbaar met een goede ( oude ) chainthunder. Zit geloof ik rond de 1 gram per knaller in, dat heeft er nooit in gezeten bij die Chainthunders ( en ja ik heb de oudere Bonbridge Chainthunders meegemaakt ). De enige goede Chainthunders die Belgie daarna heeft gehad was die Chooet 250 en 500 en die 500sh zwart verpakte uit Polen die Zena had omgelabeld. Mede door het tempo ook, is dit vergelijkbaar met een goede 100K qua luidheid. Oorpijn verzekerd!

Oké, misschien heb ik de pech gehad dan want omgerekend zat er 0.25 gr per knaller in. Er was echt merkbaar verschil kwa intensiteit. Had die manderin denk ik in 2017 gekocht.

Heb altijd chainthunders gehad in het begin van bonbridge, later van pyrostar. 1 jaar ook een choet gehad.
Dat waren die matten in 4e met zo'n verbinding systeem.

Weet je zeker dat het 1 gr per knaller was? Dit zat voor zo ver ik weet alleen in die goud matten. En de colourfull kingcracker

inderdaad een erg goede maar razendsnelle mat, te snel naar mijn mening. ik hou zelf meer van de langzamere versies, maar om erbij te hebben zeker een aanrader.

dit is volgens mij wel de hardste mat die momenteel nog beschikbaar is in belgie, ik heb nog geen hardere meegemaakt het afgelopen jaar.

wel grappig trouwens dat deze rol uit circa 30 kleine matjes van 30cm bestaat, zie foto:

TOdUEAP_d.jpg

iOAexC1_d.jpg

zal wel met de regels te maken hebben net als dat een paar jaar terug die 100.000 rollen ineens niet meer uit een stuk mochten en in vier stukken werden geleverd.

ps. wellicht overbodig te vermelden, maar bovenstaande foto is puur bedoeld ter info om te laten zien hoe hij er onder het papier uit ziet. niet aan te raden om zelf het papier te verwijderen als je niet weet wat je doet. deze mat dien je in principe gewoon uit te rollen (papier eromheen laten zitten) en af te steken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan