MasterBsc
VWC lid
Ik pak het dit jaar ook anders aan.
Had dit jaar zó veel geld aan vuurwerk uitgegeven, dat ik er nu best spijt van heb achteraf. Niet omdat ik denk ja nu is het de lucht ingeschoten, maar omdat ik op de dag zelf echt voor honderderde euro's weggegeven heb.
Ik stookte ook meerendeels met de gedachte: Ik moet alles snel opmaken, anders heb ik teveel!
Dit jaar kwa knallers een stuk minder, kwa matten minder kleine matten. Kwa sier had ik dit jaar gewoon voldoende, en was er ook zeer tevrede over! Ik ga dit jaar wel meer grote cake's kopen, en dan wat minder kleine cake's.
Dus een overzicht:
- Minder kleine matten, en overschakelen naar de grotere matten.
- Minder kleine cake's, en in ruil daarvoor grotere cake's.
- Minder kleine knallers, en misschien ook minder grote knallers.
- Vuurpijlen hetzelfde als afgelopen oud en nieuw. ( 4 pakketten )
- Minder geld uitgeven, of beter me geld uitgeven. ( aan betere producten )
Had dit jaar zó veel geld aan vuurwerk uitgegeven, dat ik er nu best spijt van heb achteraf. Niet omdat ik denk ja nu is het de lucht ingeschoten, maar omdat ik op de dag zelf echt voor honderderde euro's weggegeven heb.
Ik stookte ook meerendeels met de gedachte: Ik moet alles snel opmaken, anders heb ik teveel!
Dit jaar kwa knallers een stuk minder, kwa matten minder kleine matten. Kwa sier had ik dit jaar gewoon voldoende, en was er ook zeer tevrede over! Ik ga dit jaar wel meer grote cake's kopen, en dan wat minder kleine cake's.
Dus een overzicht:
- Minder kleine matten, en overschakelen naar de grotere matten.
- Minder kleine cake's, en in ruil daarvoor grotere cake's.
- Minder kleine knallers, en misschien ook minder grote knallers.
- Vuurpijlen hetzelfde als afgelopen oud en nieuw. ( 4 pakketten )
- Minder geld uitgeven, of beter me geld uitgeven. ( aan betere producten )