Zelfde planning of totaal anders?

Overdag stoken doe ik vanaf volgend jaar ook niet meer, de echte lol is er wel een beetje vanaf..

Hier in de omgeving ging het ene prof blok naar het ander de lucht in, we hebben meer staan kijken dan dat ik vuurwerk af ging steken, wel gedaan hoor.

Het kleine spul doe ik ook niet meer, niet meer naar België, geen harde knallers. Enkel nog wat leuke 500 grammers voor 's avonds en 00.00 uur. :)

na mate ik ook ouder wordt enzo ben je niet meer zo van het rotjes uit nl
kijk het is leuk om die zware nitraten te hebben leuk en aardig
maar je kan beter af zijn met gewoon een asian thunder op zn kop ofzo
want die dingen zijn natuurlijk lekker hard
ik ga dit jaar 2011/2012 toch echt meer voor de sier

en voor de knal meer naar belgie met uitzondering van de knal cake's

Ik was altijd een koper van de grote potten. Sinds 2 jaar begin ik wat meer schik te krijgen ik het tegelijk schieten van potten, doorlonten etc. Ik denk dat ik aankomend O & N. minder potten koop boven de 50 euro en meer budget cakes. Heb dit jaar ervaren dat het vaak veel mooier is en minder kost.

Dit jaar was me wel goed bevaalen. Het is traditie om om 10.00 uur lekker te beginnen met wat rollen en knallers. Met een man of 10 die kwart voor 10 bij mij zijn. Tot half 12 hebben we geknald, een impuls aankoop nog gedaan. De wagen in gestapt en met 3 man een 100k rol nog bijgekocht in Maasmechelen bij Marfa (deze rol ging echt goed) Savonds bij een vriend de een feest had georganiseerd met o.s. ook de jongens van in de ochtend. De meeste hebben eem kleiner budget en was ik degene met het meeste vuurwerk en alle cakes enz. Bijna alleen maar uit Duitsland en dat was me echt goed bevallen!! Jammer dat de gold to gold strobe van salon roger omviel maar verder was ik ook te spreken over de standaard doorgelonte cakes van de aldi en de lidl. Wat ik wel nog eens moet zijn te kopen is een profblok, mischien dit jaar!!

Helemaal geen kleine zooi meer, wat werd ik daar gek van, gaf en rotzooi en genoot er ook niet van. Geen grondknallers meer voor mij, vind het niks meer aan, knallen in de lucht vind ik nogsteeds erg leuk! En veel meer cakes, wil gewoon lekker lang kunnen stoken met redelijk grote cakes.

Heb er dit jaar van genoten en weer heel veel van geleerd, volgend jaar nog beter? :rolleyes:

Had VEEL te veel klein spul.
Volgend jaar nog maar dusdanig veel daarvan dat ik overdags wat te doen heb,
en verder potten en vooravond sier.
helemaal los.

Dit jaar was de verhouding klein spul/sier wel goed.Ga echt veel meer cake's kopen.Dit jaar was ik in de ban van de knallers heb dan ook belachelijke hoeveelheden illegale en legale knallers gekocht.Miste dit jaar eigelijk de matten en rollen.Minder knallers en meer cake's.Was dit jaar begonnen met pijlen rekje volgend jaar rek met karton fluitpijltjes.Heb er ontzettend leuke reactie op gekregen.Ook komen er dit jaar meer projecten.Vind het toch wat hebben het startlont van je project hebben en hopen dat alles het doet zoals je wilt.Als het niet zo gaat als je wilt even goed bekijken wat er fout is gegaan en dit goed onthouden voor de volgende projecten.

Ik ga het lekker anders doen.

Afgelopen oud en nieuw op de dag met enkele freaks gestookt wat prima bevallen is. :) We zijn begonnen met een groot 10 uur project. Daarna zijn er nog andere projecten weg gestookt en toen die op waren, zijn we over gegaan op de single shots, matten, knallers en fluitpijl(die hoef ik volgend jaar alleen niet meer)

Ik heb erg veel overgehouden aan kleine meuk en volgend jaar koop ik wat binkies, een paar pakjes Fenix en nog wat andere speciale knallers. Dan vind ik het goed. Het overige vuurwerk besteed ik liever aan wat groter vuurwerk.

In de avond is de hele familie bij mn tante bijeengekomen om het nieuwe jaar te vieren. Ook dat was erg leuk. Af en toe even naar buiten om enkele cakes te stoken. Om 12 uur weer naar buiten waar de grotere cakes het luchtruim verkozen. Na afloop van de hele straat een applaus gekregen, dat doet je goed :)

De familie kreeg het idee om mij volgend jaar te gaan sponsoren, dus ook dat komt weer goed uit! :)

Qua vuurwerk doe ik het anders, qua stoken met freaks en in de avond naar familie beviel het afgelopen jaar erg goed! :D

Het ook weer veels te veel kleine zooi.. Zodra het donker inviel vond ik het eignelijk veel leuker:D

Dat overdags stoken is helemaal niks meer aan eigenlijk, dat geslenter door de wijk. Eind van dit jaar maar gewoon 2 pakketjes halen en de rest besteden aan grotere cakes en wellicht wat pijlen.. Siervuurwerk blijft toch veel gaver:D

Wat ik anders ga doen?

29 en 30e shoppen, de 31 in de ochtend/middag doorlonten, projecten maken.

En alleen in de avond stoken.
Als vuurwerkland steenbergen weer met een lekkere korting komt, pak ik de 35 procent!

Nee, ben al 15, en ben het overdag stoken helemaal zat.

Ik begon met een 10 uur project, en was het half 11 al weer zat.

Volgend jaar minder klein spul! Geen nitraten, rotjes en strijkers meer...
Ik wil alleen nog de echte grote knallers en wat matten! :rolleyes:
Aan de gezelligheid lag het bij mij niet want dat kon gewoon niet beter! De laatste gingen vanochtend 9 uur naar huis:bonk:

Ik ga denk wel stoppen met overdag stoken, tenminste niet meer om 10 uur, misschien gewoon om 1 uur even wat stoken!

Dit jaar was alweer stukken beter dan vorig jaar. Had al veel meer cakes doorgelont en paar kleine projectjes gemaakt die goed uitpakten.
Klein spul doe ik al jaren niet echt meer aan, had nog 2 pakjes La bomba over van vorig jaar, 1.5 pakje BSC, 5 italiaanse bommen, 6 cobra's en 27 zink 901. Nu zit ik nog steeds met van alles wat. Vind het overdag gezelliger om bij een groot vuur te hangen, zonder dat je hoeft te stoken en dan 's avonds lekker cakes stoken.
Dit jaar wel aardig wat cakes en pijlen gehad, was van 6 tot half 12 buiten(wel met een groep vrienden bij een vuurkorf) en steeds wat groters afsteken.
Volgend jaar een zink pijlen project maken want die vielen erg goed in de smaak, denk gecombineerd met killing arrow. De buurt vond het dit jaar echt te gek, en ik hoorde al iets van een pot voor aankomend jaar. Misschien dat er iets van komt maar dat zien we t.z.t.

Heb nog veel te veel klein spul over word volgend jaar minder ook geen meterpakketen meer etc.

Meer groot siervuurwerk kopen en potten vastzetten aangezien er 1 omviel:p

Dit jaar was erg gaaf :D wat ik ga veranderen is dat ik minder rotjes en babypijltjes ga kopen en meer single shots, knalcakes en gil en knalpijlen. Overdag stoken met vrienden blijft gaaf :D ik wil ook meer grotere cakes kopen. Ik had al veel cakes maar dat warem veel budget cales.

Ik ga de boel ook omgooien.

Na een flink aantal jaren puur klein (Knal)vuurwerk te hebben gehad, ga ik me volgend jaar meer richten op kleine budget potjes.. Ik heb mijn ouders overgehaald om naar Duitsland te rijden, dus wil daar veel kleine goedkope potjes aanschaffen..

Het wordt overdag nog wel stoken, maar ipv de gebruikelijke rotjes, babypijlen en grondbloemen ga ik Binkie's, Fenix en de wat hardere knallers aanschaffen..

Wat ik er wel inhoud zijn de Crackling spinners en Blinq's.. Blijven leuke dingen! :D

Volgend jaar minder klein spul denk ik. Had dit jaar 1200 rotjes en 2 pakken babypijlen, is eigenlijk te veel. Op het laatst sta je het op te stoken omdat het op moet, maar dan is de lol er ook snel van af als je om 20:00 in je eentje buiten staat. Ook maar eens meer siervuurwerk kopen volgend jaar.

HEEL anders.
Ik wordt de 18e 17 en m'n beste vriend in Maart 18.
Hij is al aan het leren voor z'n rijbewijs.
Dus ongeveer in de zomervakantie zal hij zijn rijbewijs hebben.
We gaan een busje (Mercedes-Benz Vito) huren.
En dan:
ROADTRIP!!
Eerst naar België, dan Duitsland, dan Polen en daarna naar Italië.
In alle 4 landen gaan we vuurwerk kopen.
En dan naar huis.
Het is pas 1 Januari maar ik heb er nu al zin in.

ik ben 15 dus ik koop vanwege mijn budget 1 of 2 cake's en vooral grondvuurwerk. Dit jaar had ik 's avonds geen zin meer om mijn rotjes/grondbloemen af te steken dus heb ik het om 18:00 allemaal tegelijk afgestoken. Dus volgend jaar meer siervuurwerk en weinig knal/grondvuurwerk.

HEEL anders.
Ik wordt de 18e 17 en m'n beste vriend in Maart 18.
Hij is al aan het leren voor z'n rijbewijs.
Dus ongeveer in de zomervakantie zal hij zijn rijbewijs hebben.
We gaan een busje (Mercedes-Benz Vito) huren.
En dan:
ROADTRIP!!
Eerst naar België, dan Duitsland, dan Polen en daarna naar Italië.
In alle 4 landen gaan we vuurwerk kopen.
En dan naar huis.
Het is pas 1 Januari maar ik heb er nu al zin in.

In Duitsland is het ook alleen maar aan het eind van het jaar verkrijgbaar.

Back
Bovenaan