Zauber

vanderelst

VWC lid
Artikelnummer: 2018
Artikelnaam: Zauber
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 19 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 12/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 15,99

2018_zauber_2024.png - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	2018_zauber_2024.png Vertoningen:11 Grootte:683,9 KB ID:	1794411

Dit product is o.a. te koop bij: www.Exportvuurwerk.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad een erg mooie cake, zeker voor de prijs.

Hier een paar foto's (met groothoeklens, dus lijk wellicht iets kleiner).
3 Zauber 1 small.jpeg

3 Zauber 2 small.jpeg

3 Zauber 3 small.jpeg

Eddy.

• Like
Waarderingen: heho
Wat een mooie cake zeg! Snel voorbij, maar heel uniek! Komt er zeker bij voor in de avond als kleine verrassing tussendoor.

Ziet er inderdaad erg leuk uit! Wellicht bestel ik deze en dividir nog bij de lokale vuurwerkdealer

Echt een heel erg leuke cake dit. Maar om alleen voor dit cakje een bestelling te plaatsen, dat gaat 'm niet worden. Was die Divider goedkoper geweest dan had ik die er ook nog wel bijbesteld, maar voor 1 cake ga ik echt niet bestellen en apart voor rijden. Gaat wel op de lijst voor volgend jaar.

Echt een heel erg leuke cake dit. Maar om alleen voor dit cakje een bestelling te plaatsen, dat gaat 'm niet worden. Was die Divider goedkoper geweest dan had ik die er ook nog wel bijbesteld, maar voor 1 cake ga ik echt niet bestellen en apart voor rijden. Gaat wel op de lijst voor volgend jaar.
Scheelt, dividir is afkeur.

Die gedachte had ik ook, daarom deze 3x besteld :p

Back
Bovenaan