Zaandam 30-04-2009

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Waar: Zaandam
Provincie : Noord-Holland
Wie : Jaco Vuurwerk Ede
Kaliber : 2.5"
Tijdstip : tussen 22:00 en 22:30
Wanneer: 30 april 2009

Show zal veel consumentenvuurwerk bevatten van de merken Original en GBV, maar ook professioneel vuurwerk met +/- 450 bommen, blokken, candles en nog het e.e.a. aan steppers met knal. Arjan Uitman heeft samen met iemand van JVE het programma gemaakt.

Laatst bewerkt:
De vraag aan Arjan over het kaliber, tijdstip en de locatie is zeer snel beantwoord, hier een quote;

Het is vanaf het Veldpark aan de Heijermanstraat te Zaandam, alles word elektronisch ontstoken met ons schietsysteem EXPLO, kaliber is 2.5” voor de bommen en tijdstip is tussen 22.00 uur en 22.30 uur naar ik weet. Het is geloof ik ook meteen een afsluitvuurwerk van de kermis die daar is, we staan op het veld naast het kermis terrein en schijnt een groot stuk park te zijn..

Hier een image van Google Maps: http://maps.google.nl/maps?f=q&sour...448614,4.829092&spn=0.003943,0.01133&t=h&z=17

Ik sta versteld en nu moet dus gaan blijken wat Arjan voor inbreng heeft bij Original en zijn contacten bij de schietbedrijven.

Normaal gesproken wordt er hier alleen consumenten vuurwerk geschoten dus dit is een grote wijziging. Park is groot genoeg voor wel 3", maar dat terzijde.

Ik ben benieuwd, sla Amsterdam dan maar een keer over en ga maar eens een keer een babbel maken met Arjan:bye:

Geen probleem :bye:

Gisteravond hebben we nog e.a. doorgesproken betreffende de show en word een leuke met diverse passages die zeker wel zullen opvallen. De finale zetten we ook lekker in kan ik al verklappen dus dat moet goedkomen. Voor wie morgen komt, allemaal veel plezier en wie weet spreken we elkaar daar wel. :wink:

Vuurwerk is net geleverd. Dus wss gaat het nog door. Showtje gaat er flink gas op geven. Iedergeval 2.5" en 3"

Even een bericht vanaf locatie, deze show gaat naar wij weten wel gewoon door om 22:15 uur en hebben geen tegenbericht gehad.. dus wie nog twijfelt kom zeker deze kant op.. alles staat al klaar bijna ;)

Vuurwerk te Zaandam AFGELAST

Geen één vuurwerkshow mag vanavond de lucht in. Dus alles in HEEL NEDERLAND is afgelast!

Ja balen, net een half uur na mijn posting vanaf locatie kregen ook wij te horen dat het vuurwerk weer afgebroken en terug de dozen in moest want alle festiviteiten met vuurwerk e.d. zijn afgelast in NL.. Vooral balen en een heel machteloos gevoel omdat we lang bezig zijn met zo'n show en het eindelijk echt lekker weer was voor een showtje, maar als je dan de beelden ziet van het drama in Apeldoorn waardoor dit allemaal besloten is dan begrijp je het wel weer en is natuurlijk ook heel ernstig en dan doet een vuurwerkshow niet echt de eer aan..

Ik zal het nog niet heel hard roepen omdat het nog niet 100% zeker is, maar er is een akkoord voor een vergunning voor dinsdag bevrijdingsdag 5 mei a.s. in het zelfde park zodat het opgeschoven kan worden, maar we moeten eerst nog even aankijken of het dan wel zeker weten doorgaat omdat er ook geen reclame voor is gemaakt maar de kermis staat daar dan nog wel en die sluit dan af. Als ik meer weet laat ik het hier weer snel weten.. :wink:

Laatst bewerkt:
Zou mooi zijn! Zaandam klonk goed, dus dan word het zeker even 10 minuutjes rijden naar Zaandam voor deze show!

Zaandam kennende zullen zij er niet moelijk over gaan doen, het is al vaker gebeurd dat het is opgeschoven, maar met zo een situatie als gister weet je het nooit.

Laten we nog een beetje hoop hebben dat velen van ons nog shows gaan zien op 5 mei aanstaande!

Back
Bovenaan