Z-shape Starflower

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 919
Artikelnaam: Z-shape Starflower
Bruto Gewicht: 15 kilo
Netto Kruitgewicht: 2100 gram
Aantal Schoten: 150
Effectomschrijving: Het grootste waaierassortiment van de Nederlandse markt! 6 Waaierblokken met in totaal 150 shots maximaal gevuld!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 1/1
Richtprijs: € 249,00

O.a. te koop bij: Rubro.nl

rvw_919_-_event_z-shape_starflower_150_s_500x500.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hierbij mijn filmpje van de nieuwe Event Z-shape Starflower, zoals gebruikelijk uit de losse hand gefilmd bij de winkeliersdemo 2013:

Mooie box maar naar mijn idee zeker geen 249 euro waard.
Wat ik een beetje mis is een climax bij deze box .
Een cake ala clouds of thunder van broekhoff in z shape die zich in 5 seconden leegbraakt had hier een mooi einde aan kunnen breien.
Geloof van harte dat deze cake in de straat een waar beest is maar heb niet echt de wow factor kunnen ontdekken.
Gemiste kans wat mij betreft.

Zijn er gevallen bekend van mensen die dit ook daadwerkelijk hebben betaald? Ik bedoel, doe er een klein beetje bij en je hebt een tears of een smile op de stoep staan :shocked:

Of ging dit product in werkelijkheid voor veel minder?

Zijn er gevallen bekend van mensen die dit ook daadwerkelijk hebben betaald? Ik bedoel, doe er een klein beetje bij en je hebt een tears of een smile op de stoep staan :shocked:

Of ging dit product in werkelijkheid voor veel minder?

niet iedereen kan of wil illegaal vw hebben , dus hebben we dit als oplossing !!!

owww ja en nee ik zal ook geen 250 euro aftikken hiervoor :-)

Wat mij zo irriteert is waarom schiet je deze waaier af met twee tegelijk, dan gaat het hele waaier effect weg, het mooie van een waaier is van links naar rechts of andersom en niet alle kanten op

Wat een super mooie waaierbak was dit had de golden tarantula ook maar de starflower sprong er met kop en schouders bovenuit!

Vorig jaar gehad en een onwijs mooie bak. Jammer genoeg dat ik hem dit jaar nergens kan vinden want wil hem zeker nog een keer hebben.

Wat een vette bak was dit, straat was erg onder de indruk en gaat LANG door met lekker diverse effecten. Zeer aan te raden en voor maar 99 gekocht. lovely

Inderdaad, 100 euro voor deze box is gewoon een hele scherpe prijs! Omdat A-B-C gelijk is aan D-E-F, hebben wij deze box in 2 delen afgestoken, iedereen was onder de indruk. Mooie effecten en leuke variatie, voor die prijs zeker meenemen.

Voor 100 euro erg veel plezier aan gehad hoor. Lekker tempo, prima waaier en lang plezier van je geld.

Even de film van Cake A + B + C, de helft van de box dus. Cake D + E + F is exact hetzelfde, daarom hebben wij hem in 2x weggeschoten. :)

Back
Bovenaan