YOYOYO Fireworks Video Topic

De Climax en Return of the Phoenix van Wolff samen tegelijk geschoten. Dit omdat de Climax een beetje aan de trage kant is en de ROTP het geheel leuker maakt. Ze hebben ook ongeveer dezelfde duur. Leuke combi al lijkt de ROTP een beetje schorrrrr 🤣

kwamen qua timing best wel aardig overeen ,heb hem hier in tweevoud icm de turning boom geschoten ,was ook wel lekker trouwens al viel de rotp een beetje naar de achtergrond helaas. ;)

Bekijk bijlage 1825008

Hallo Vuurwerkcrew leden,

Het lijkt mij handig om een eigen topic te openen aangezien ik best veel video's heb gemaakt afgelopen jaarwisseling. In ieder geval genoeg om gedurende dit jaar iedere week iets te uploaden. Van compounds, fonteinen cakes tot klein spul. Alles komt online.

Veel kijkplezier iedereen en reageer gerust als je iets bevalt of juist niet 👊

🎆🎇 Een vuurwerkcompilatie van alles aan elkaar verwacht ik nog in de loop van het jaar te presenteren. Zal wel Q4 worden denk ik :biertje:

PS. Mijn youtube kanaal hangt onder deze link :holland:

:bye:

Bekijk bijlage 1825024 Bekijk bijlage 1825025

Bekijk bijlage 1825026 Bekijk bijlage 1825027

Bekijk bijlage 1825028 Bekijk bijlage 1825029

Bekijk bijlage 1825030
🤩🤩🤩🤩

The Great Wall van Riakeo is een parel! Prachtige 30 MM bak!

Wat deze ‘beter’ maakt dan de parallell universe bijvoorbeeld is dat de hangtime gruwelijk fijn past bij het tempo. Hij wordt nooit echt traag, terwijl de universe niet per definitie slechter is of zo maar voelt wat meer gejaagd. Riakeo heeft een kracht gevonden in een redelijk beperkt hoeveelheid mooie effecten met een goede hangtime en dit weten te timen in prachtige combinaties. Dat laatste salvo is echt orgastisch wat mij betreft.
Heerlijke video’s btw

Wat deze ‘beter’ maakt dan de parallell universe bijvoorbeeld is dat de hangtime gruwelijk fijn past bij het tempo. Hij wordt nooit echt traag, terwijl de universe niet per definitie slechter is of zo maar voelt wat meer gejaagd. Riakeo heeft een kracht gevonden in een redelijk beperkt hoeveelheid mooie effecten met een goede hangtime en dit weten te timen in prachtige combinaties. Dat laatste salvo is echt orgastisch wat mij betreft.
Heerlijke video’s btw
Haha klopt, je beschrijft het goed. Riakeo heeft het level wat omhoog getild voor de showbakken.

😂😂 je begrijpt dat 90% ervan droomt zoiets ooit eens als mega finale te mogen afsteken?
Leuk pruttelbakkie inderdaad 😬
Ja ik had eigenlijk heel veel ''finale'' bakken bij elkaar. Dus daarom ook de reden voor dit topic zodat andere toch mee kunnen genieten. Double Dope is een leuke bak maar niet te vergelijken met Riakeo denk ik.

Haha ja! Ze zijn 100% op nu. Game over.. 🤣
Naja weet je dit is inmiddels al een paar jaar een 'running gag" tussen ons en je weet dat ik je die foute uitlevering keihard heb gegunt.

Maar de t***s wat een mooi apparaat.

Moet wel zeggen dat ik heel ff aan je heb gedacht toen ik mn escaperooms aanstak vorige week. Maar tsja deze doosjes zijn wel next level man.

Mooie film weer,.hebben we nu iig de beelden nog 👊

Naja weet je dit is inmiddels al een paar jaar een 'running gag" tussen ons en je weet dat ik je die foute uitlevering keihard heb gegunt.

Maar de t***s wat een mooi apparaat.

Moet wel zeggen dat ik heel ff aan je heb gedacht toen ik mn escaperooms aanstak vorige week. Maar tsja deze doosjes zijn wel next level man.

Mooie film weer,.hebben we nu iig de beelden nog 👊
Haha ja weet ik 👊. Ook @Pietje PYRO is erg fan van deze Dividir.

Het is een heel mooi apparaat.. Jammer dat hij vorig jaar is afgekeurd en jammer dat er dit jaar geen nieuwe poging is gedaan om de Dividir te herintroduceren. Ik heb zelf wel 2x tegelijk de Splitting Rainbow afgestoken, beelden volgen nog. En dat is ook een erg leuk ding. Wellicht vergelijkbaar met de Escaperoom. Alleen, het is en blijft inderdaad geen Dividir. Zo helder, zo scherp en een erg breed bereik 😮

Back
Bovenaan