YouTube-filmpjes vuurwerkbommen 'gehackt'

Ik ben tegen op het slopen,
dat de politie te weinig man heeft en daarom deze fratsen gaan uithalen vind ik absurd.
kijk straks deleten ze elk stuk illegaal vuurwerk en laten wij het er via een ander land opzetten en is het probleem opgelost.
ze bereiken hier niks mee en maken mensen alleen bang.
ze mogen is meer op gaan letten op straat overdag.
heb hier op oudjaarsdag nog nooit een politieauto gezien.
DUS POLITIE ALS JULLIE MEEKIJKEN,
zet meer mensen op straat en doe niet dit soort fratsen.
het enige wat helpt is 1 op 1 en een flinke straf.
en ze kunnen nooit bewijzen dat jij het hebt afgestoken omdat je gezicht der niet opstaat.
laat ze dat is bewijzen in de rechtbank.
dat ik een van de weinige hier ben die der op tegen ben vind ik maf..
deze censuur vind ik onbegrijpelijk

Prima dat die slopers worden aangepakt, werd ook tijd. Heb het idee dat het met het jaar erger word, deze mensen zorgen er straks voor dat er verbod komt!

Qua privacy heb ik er wel mn twijfels over, de overheid die voor censuur zorgt op internet vind ik eng, het zijn nu slopers die aangepakt worden maar wat is het volgende!??? Vrijheid van het internet mag nooit in gevaar komen imho!

Nou ik heb me zeer vermaakt met deze "schending van de privacy". de kwaliteit van de filmpjes was veelal bedroevend en de accountnames zijn totaal niet gerelateerd aan persoonsgebonden gegevens, dus die privacyschending valt wel mee hoor:wink:.
en @ mochtor:
zo gek is het anders niet dat google weet wat je schermresolutie/adres/bezoekersaantal/browser en dergelijken. dat is ong het hele idee achter internet.

Jah goed idee van ze ! Alles tegen vuurwerk vandalisme !
Maar zoals meerdere zeggen, vind ik het maar vreemd dat ze dit zomaar / mogen doen.

Gr stefan

Jah goed idee van ze ! Alles tegen vuurwerk vandalisme !
Maar zoals meerdere zeggen, vind ik het maar vreemd dat ze dit zomaar / mogen doen.

Gr stefan

Als jij bijv. een cobra 6 afsteekt normaal en met visco verlengt,
dan zullen ze hem ook gaan blokeren alleen dit vind ik tever gaan.

Ik ben bang dat ik eerdaags mijn youtube account ook mag gaan verwijderen. Straks zijn doorlont projectjes ook nog verboden. Beetje jammer want ik film het vuurwerk (vaak niet eens van mij) met erg veel plezier en daarom deel ik het ook erg graag met anderen. Ik wacht het wel af maar ik zie het toch een beetje somber in.

Ook zal ik het dan raar vinden dat ze zomaar mijn beelmateriaal kunnen gebruiken. Ik snap wel dat het makkelijk is om van youtube te downloaden maar het zijn toch MIJN filmpjes????

Maargoed, dat ze de mensen aanpakken die dingen slopen vind ik helemaal top maar we kunnen natuurlijk ook te ver gaan...

Gr.

Het OM schendt hiermee:

- Auteursrecht,
- Het intellectuele eigendom
- Privacy

Als je vindt dat met deze actie ten onrechte een filmpje van jezelf in een slecht daglicht gezet wordt, dan heb je best wel een zaak tegen het OM. Of je daar geld aan wilt uitgeven is een andere vraag, want een kort geding is niet goedkoop.

Verder ben ik het volledig eens met de filmpjes die nu gebruikt zijn. Over het algemeen filmpjes van vandalisme, misbruik van vuurwerk en stunten (alles wat tegen de wet is zeg maar). Dus groot gelijk dat dit soort filmpjes aangepakt worden.

Maar de grens moet hierbij gehouden worden. Als straks alle filmpjes aangepakt worden waarin maar 1 stukje illegaal vuurwerk te zien is dan worden de vuurwerkfreaks monddood gemaakt.

dat ze die cobra 6 met benzine zo 'weg halen' oke maar een rekje baby pijlen? :S waar gaat dit heen? slaat echt helemaal nergens op, wordt dan ook een heksenkring met babypijltjes ook zo weg gehaald?

echt te zielig gewoon... doe iets nuttigs, ga boeven vangen ofzo

dat ze die cobra 6 met benzine zo 'weg halen' oke maar een rekje baby pijlen? :S waar gaat dit heen? slaat echt helemaal nergens op, wordt dan ook een heksenkring met babypijltjes ook zo weg gehaald?

echt te zielig gewoon... doe iets nuttigs, ga boeven vangen ofzo

Vergeet niet dat er in dat babypijltjes filmpje meer gebeurt verderop he .. Verkeerd moment geknipt echter.

Hoe "grappig" is het nu als mensen de meest mooie namen gaan bedenken (met allerlei symbolen) en dan gewoon filmpjes van anderen kopiëren. Hoe gek moet dat team hier niet van worden?!
"Hè..alweer dit filmpje" "Daar gaan we weer, doe je best Henk" Dit is een boodschap voor ^%*(^$@&*1837204_hsakkaknd$$##@likjeanaalvandaal"

Overigens dat de benzinebommen en vandalen worden aangepakt, niks mis mee! Wel een maffe manier :P. Zijn allerlei mensen die filmpjes claimen, terwijl die niet eens van hen zijn. Ahja moet men maar niet teveel stoer doen he ;), de meest stille figuren komen het weg met bijna alles. "Ow is het dan wel slim om mensen deze filmpjes te laten verwijderen". Denk dat het wel een aardige afweging is..mensen die zich misdragen op kunnen pakken na filmpjes of minder aanstootgevende filmpjes. De eerste optie genereert toch echt meer inkomsten voor ze ;)

wel grappig dat iedereen nu spontaan valt over de babypijl rekjes en doorlont projecten.

het is nog steeds verboden om meerdere stukken los vuurwerk tegelijk of na elkaar af te laten gaan door het aan steken van 1 lont. dus ook babypijl rekjes en doorlont projecten vallen daar onder.

ja het is vreemd, want er word niets gesloopt e.d. maar het taskforce stelt een grens en die word aan gehouden. geen gedoe, dit is de grens. en anders upload je de filmpjes toch gewoon op een andere video site.

ik zal dit jaar eens 2 rotjes aan me kaar knopen en afsteken en direct op youtube zette kijke of ze der wat aan doen;)
kvind het echt helemaal nergens op slaan namelijk.
dat ze mesen met zwaar illegaal vuurwerk op pakken(sporen) ok
maar dat ze al bij een pijljes rek gaan lopen janken vind ik maar lach wekkend...
maar goed we zullen zien.

Was al die tijd al verboden. Doorlonten is gewoon verboden bij de wet. Net als rookbommen. Ook is meer dan 10 kilo in bezit hebben ook verboden. Dus dat zal wel de volgende stap zijn.

"********ken, jullie hebben in deze video meer dan 10 kg vuurwerk afgestoken. Dit is tegen de wet en daarmee brengt u niet alleen u zelf maar ook andere in gevaar, stelletje ********ken"

Wat een grap, zo neem je politie en justitie toch juist niet serieus!

En een ratelband van 10.000 shots weegt 9,5 kg wahwahwahwahwaha.
Geweldig dit.
Ik vind sommige filmpjes niet kunnen maar veel kan geen kwaad en er gebeuren nog wel ergere dingen snachts als er gedronken is ! Daar kunnen ze beter aandacht aan schenken, en als je geen kennis hebt , praat dan ook niet.
Helemaal niet als agent !

Hahahaha "Dit is een boodschap voor - ********ken - " WAAAHAHAHAH :D Super !

Aan de ene kant vind ik dit een goed initiatief, omdat sommige vuurwerk filmpjes gewoon te ver gaan (benzine bommen, dingen opblazen etc.) maar of het echt veel effect zal hebben?

Nu las ik zojuist een artikel op een blog, waar ik het ook mee eens ben:

De Task Force maakt hier een grove overtreding op onze burgerrechten, heeft de uploader van de film de bom gemaakt of alleen gefilmd? Sinds wanneer is het filmen van een explosie strafbaar? Tevens wordt de film gehackt en hacken is strafbaar voor iedereen, dus ook voor het OM.

De uploader heeft een overeenkomst met de provider en het OM mag niet de rechten van deze overeenkomst schenden. Ook kun je een video uploaden zonder dat je het zelf gefilmd hebt, dit zou betekenen dat je onschuldig wordt aangeklaagd en hoeveel belastinggeld gaat dit nu weer kosten? En was er niet recent een oproep via Postbus 51 om misdaden vast te leggen op video via je mobiel? Niet doen dus want voor je het weet heb je dus een strafblad voor je goedheid!

Bron

Tevens vraag ik me af waarom ze niet gewoon die mensen die bommen online zetten kunnen opsporen zonder waarschuwing, zoals voorheen gewoon het geval was. Als je eerst een dreigement stuurt, dat ze het filmpje moeten verwijderen, houd dat niet in dat ze meteen stoppen met bommen maken, ze zullen er alleen geen filmpjes meer van online zetten. Als je ze ervoor oppakt, is de kans groter dat ze voor altijd stoppen met bommen maken.

Back
Bovenaan