Yellow Thunder

Ziet er best geinig uit dit effect. in combinatie met een dikke purple crossette of peony cake :rolleyes:

Adviesprijs 2020: € 34,99
Folderprijs 2020: € 24,99
Onlineprijs 2020: € 19,99
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

Ik ga deze dit jaar in combinatie met de Bombas Blancas schieten. Deze schiet ik 12 keer, allemaal tegelijk en daarna de Bombas Blancas 6 keer. De Blancas gaan aan als deze cakes ongeveer voor de helft zijn leeggeschoten :D . Zin in!

Ik ga deze dit jaar in combinatie met de Bombas Blancas schieten. Deze schiet ik 12 keer, allemaal tegelijk en daarna de Bombas Blancas 6 keer. De Blancas gaan aan als deze cakes ongeveer voor de helft zijn leeggeschoten :D . Zin in!

Klinkt goed! Maak je een filmpje? :wink::thumbup:

Een kleine 5 gram per schot.. dat wordt een spannende qua uitwerking (lees: knal), maar het kan.
En zoals eerder gezegd is dit in combinatie met iets kleurrijks wel een aardig idee.

Dit was een hele toffe cake. Ik vond het plum effect een mooie toevoeging bij de saluuts. Op deze manier uitgevoerd, is het echt een uniek product.

Ach. Deze ben ik helemaal vergeten te bestellen. Was er 1 die ik graag wilde zien. Nou ja, dit jaar maar proberen in de herkansing.

Back
Bovenaan