Yellow Thunder

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5044
Artikelnaam: Yellow Thunder
Bruto Gewicht: 2500 gram
Netto kruitgewicht: 318 gram
Aantal schoten: 64 schoten
Effectomschrijving: Knallende Pro-line pot met wel 64 schoten geweldige thunderknallen! Dit is een aanrader om knallend het nieuwe jaar in te gaan!
Max. tube diameter: 20MM
Kartoneenheid: 8/1
Adviesprijs: € 39,99
Voorverkoopprijs: 34,99
Onlineprijs: € 29,99

O.a. te koop bij: bestelvuurwerk.nl

image.png - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	image.png Vertoningen:0 Grootte:711,6 KB ID:	1793992

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
Altijd leuk een knalcake! :)

Ik ben benieuwd of Yellow staat voor de layout van Proline of dat er iets van gele sterren zijn. Dat laatste zou ook erg gaaf zijn!

Nog geen effect omschrijving wat het nou exact doet. Alleen knal, Ti Burst knal, met of zonder mine, wel of geen crackle.

Kijkende naar wat er wel staat :
Gele komeet naar Ti Burst knal?

Zat zelf meer te denken aan de Sterling Thunder, maar die heeft nog aardig wat extra grammen voor de blinkers. Ben benieuwd, trekt wel mijn aandacht. :)

Burst klinkt goed hard, echter acht ik de kans klein dat dit ergens in een freakactie komt bij mij in de buurt, dus voor mij niet interessant.

Dat is super sick. Een paar keer deze, en een cake met rode ghost er doorheen schieten, en je hebt een prachtig schouwspel!

Gbv, dit is wel een leuke blok hoor. Al lijkt deze zelfs harder te gaan dan meneer de beuk. Klopt dit?
Wat mag deze kosten ?

Back
Bovenaan