Yellow Leopard [Uitloop]

jawe

VWC lid
Artikelnummer: 127
Artikelnaam: Yellow Leopard
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 385,50
Aantal schoten: 40
Effectomschrijving: Een brede verzameling effecten allemaal in het zeer chique goudgeel. Laat je verrassen door 40 schoten felle bouquetten, brocade palms and prachtige gouden glitter staarten die eindigen in willows.
Tijdsduur: 34,0 sec
Stijghoogte: 15m
Richtprijs: €.49,95
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Bijlagen

• 127 Yellow leopard.jpg
    127 Yellow leopard.jpg
    220,8 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
De effecten klinken erg goed. Nu had ik zelf gehoopt, ja je moet wat te zeiken hebben, dat het echt alleen geel zou zijn. Ik weet dat geel een lastig te verwerken kleur is en gele effecten vaak snel vervlogen zijn, maar als ze zoiets zouden weten te produceren hadden ze in mijn ogen direct een topper te pakken.

Wat een geweldig label heeft deze cake, vind hem echt vet! Ook de effecten klinken goed, net zoals bij de andere kleuren. Ben erg benieuwd.

het label is iig een lust voor het oog! als de effecten net zo oogstrelend zijn dan is dit een topper :)

De effecten klinken erg goed. Nu had ik zelf gehoopt, ja je moet wat te zeiken hebben, dat het echt alleen geel zou zijn. Ik weet dat geel een lastig te verwerken kleur is en gele effecten vaak snel vervlogen zijn, maar als ze zoiets zouden weten te produceren hadden ze in mijn ogen direct een topper te pakken.
Precies, dit lijkt gewoon een (zoveelste) goudcake te worden. Hopen dat de 'felle boeketten' dan nog wel geel zijn...

Deze is echt goed, mooie effecten. De betere cake uit de kleuren lijn. Deze komt dus ook op het lijstje toegevoegd.

Allemachtig wat een cake! In de finale werd deze vanaf 4 posten geschoten, wat een geweld! En de lucht bleef goed gevuld!

Gold leopard had beter geweest

Inderdaad. Ondanks een nette uitvoering vind ik het teleurstellend dat het gewoon een zoveelste cake met goud-effect is. Jammer, kans gemist. Ik had graag een cake gezien waarbij helder geel goed uitgewerkt zou zijn.

Back
Bovenaan