Xxl 140

Dat is ook meteen het probleem van de meeste freakacties...wil je goede prijzen dan loop je dus risico.
Hoewel ik het wel belachelijk vind dat je gewoon voor de gek wordt gehouden..als het om zulke hoge bedragen gaat.

Gewoon een groep van 10 man samenstellen om samen te bestellen (groot bedrag). Krijg je ook goede prijzen.

Annuleren die zooi, daar heb je gewoon als consument recht op. Ga ik ook doen. Lijkt wel alsof men zelf nog één had geschoten en gedacht, verrek dat ding presteert slecht, snel even onder de prijs verkopen.. NEE NEE NEE, foei dat dit weer eens zo moet gaan. En ik hoopte toch zo dat men eens eerlijk zou zijn. Die van september zou één vanuit de produktie zijn, hoe kan het dan zo'n verschil zijn met elkaar? Ze kunnen mij niet vertellen dat de tubes maximaal gevuld zijn. 1,2" tubes 35sh cakes, dat is dus 14,3 gram kruit per schot. Je kunt mij niet vertellen dat daar dus 5x 14,3 gram de lucht in gaat. Verdomme, waarom bezuinigen op kruit terwijl juist dat geen drol kost?? Bah, voor mij geen Katan dit jaar.

Alles geannuleerd van katan. Enige wat je kan doen als consument is het annuleren.. Aantal jaar terug al de mist in gegaan met katan en nu weer. Doen we niet meer

als je de film uit openingspost eens kijkt van hun demo en dan die van gisteren? zit daar echt zo'n groot verschil tussen?
De volgorde lijkt me anders, maar ik vind het nog steeds geen heel gekke box hoor.
greetzz

Volgorde klopt niet. Kleuren kloppen niet. Was zo enthousiast maar dit is echt een hele zware tegevaller , dacht dat het mee zou vallen. Jammer

Mee eens Tjopper, Als ik de 2 flimpjes in de startpost tegelijk afspeel vind ik het verschil echt nog wel meevallen hoor.. Filmpje van gisteren is ook een lagere kwaliteit film. Wel andere volgorde inderdaad, maar dat kan iedereen zelf bepalen

Ik heb ze beide live gezien en kan je vertellen dat het echt niet meevalt. Ik lieg niet als ik zeg dat de boeketten van de sample zeker 2x zo vol en groot waren.

Ik heb ze beide live gezien en kan je vertellen dat het echt niet meevalt. Ik lieg niet als ik zeg dat de boeketten van de sample zeker 2x zo vol en groot waren.

ik was er bij beide niet bij dus ik beoordeel vanaf film en dan lijkt het mee te vallen, Als jij er bent geweest bij beide en duidelijk verschil ziet dan zal dat zo zijn. Dat is dan wel jammer.
greetzz

Ik heb ze beide niet live gezien maar door het tempo op het 1e filmpje heb je continu een gevulde lucht. Op het filmpje van de demo gister zijn de salvo's trager achter elkaar en het geheel loopt niet mooi door. Dat is al een groot verschil. Boeket grootte of volheid is vanaf film moeilijk te beoordelen. Het lijkt me toch niet zo heel moeilijk om zo'n box goed te schieten voor zo'n demo ? Kunnen "wij" toch ook ?

Net met mijn vrouw deze box bekeken.

Van het ene filmpje naar het andere filmpje en weer terug.
Iedereen heeft een eigen mening, maar haar conclusie als leek is:

Ja, er is verschil.

De boeketten zijn kleiner bij Ano, maar de kleuren mooier.

Er is anders gefilmd, vanuit een andere hoek.

Dus iedereen moet doen wat ie wil, maar zij vindt cake bij Ano erg mooi.

Kassa, rechters en advocaten zijn volgens haar niet nodig !!

gr. Edwin

Ps. Haar mening !!!!

Ik doe het niet graag maar hier moet ik je toch gelijk in geven. De boxen die jij bedoeld waren de enige die vantevoren waren doorgelont volgens mij.

Doorlonten heeft echter niks met de grote en volheid van effecten te maken :wink:

Van je tevoren doorgelont? Dat lijkt me niet op een demo. Ook daar is het doorlonten verboden en worden de cakes allemaal los elektrisch ontstoken.

owh help,
Nu heeft Royal natuurlijk bewust de bakken van andere importeurs verkeerd ontstoken of juist te langzaam. Ik denk het ook. Ik zeg volgend jaar een andere importeur laten schieten en dan lekker terug pakken.
greetzz

Valt inderdaad enorm tegen met de china films. Heb hem helemaal gefilmd en duurt nog wel behoorlijk lang. Maar effecten zijn te klein en niet zo mooi. Vind het een tegenvaller.

Back
Bovenaan