Xtreme Salute Box [Uitloop 2023]

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 0476
Artikelnaam: Xtreme Salute Box
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 724 gram
Aantal schoten: 108 schoten
Effectomschrijving: Rammerdebam! 108 snoeiharde salutes in oplopend tempo. Natuurlijk met een kneiterharde finale!
Afmeting:
Max. tube diameter: 20 mm.
Tijdsduur: 52 sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 4/1
Adviesprijs: € 89,99
Online prijs: € 59,99
O.a. te koop bij: Magnumvuurwerk.nl
476-xtreme-salute.jpg

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het label wel heel veel weg hebben van het label van VWT, de X-Treme collectie ?

Ja echt. Die wicked 6 lijkt ook verdomd veel op die set van 5 van broehoff op die silver crown cake na dan

Snap de bovenstaande enthousiaste reacties niet zo goed, vond deze juist tegenvallen op demo. In de markt zijn echt betere voor dit geld. begon veel te langzaam, eindigde wel leuk. 5,5 zou ik hem geven.

Snap de bovenstaande enthousiaste reacties niet zo goed, vond deze juist tegenvallen op demo. In de markt zijn echt betere voor dit geld. begon veel te langzaam, eindigde wel leuk. 5,5 zou ik hem geven.

Vondt hem juist lekker knallen. Volgens mij kan het met de regelgeving in NL ook niet veel harder? Welke boxen zijn volgens jou beter, ik ben nog beetje zoekende naar mooie knalbox. thanks

De opbouwende tempo van de box vond ik wel leuk, alleen of het aan de omgeving of aan de cake zelf lag, de salute knallen vond ik behoorlijk tegenvallen.

Goed opbouwend tempo en een kleurtoevoeging in de mine. Daarbij aardige titanium boeketten de knal was niks mis mee.

Hoort zich goed aan, nu even wachten op de productie en als ie goed is dan komt ie in de collectie! Ik vind een opbouwend tempo ook wel iets hebben. En gekleurde mines zijn perfect omdat je toch pas na 18.00 mag stoken. Alleen niet heel goedkoop voor puur salutes met een mine. In deze lijn had ik dat wat scherper verwacht.

Dan ben ik heel benieuwd welke betere er in de markt zijn?
Ik kan geen bedenken die ook met een dergelijke opbouw werkt laat staan die net zo hard knallen.

Dan ben ik heel benieuwd welke betere er in de markt zijn?
Ik kan geen bedenken die ook met een dergelijke opbouw werkt laat staan die net zo hard knallen.

Eens. Een gave opbouw, mocht op zich iets sneller in het geheel. Hij klapte er lekker op tijdens de demo (harder en het was ongeloofwaardig geweest).
Ben benieuwd hoe hij presteert.

Ik vind het op zich een prima box. Maar zelf zou ik hem nooit aanschaffen. Ik wil zelf het tempo bepalen. En dat doe ik liever met losse cakes. Niettemin kan deze box natuurlik prima mee. Maar niet mijn smaak

Deze gaat er zeker bij komen. Wat een heerlijke knallen. Lijkt mij meer dan haalbaar. Prijs is ook okay, dat word lekker rammen aan het eind van het jaar!

Back
Bovenaan