(Xplode Fireworks) 100K Celebration Cracker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker dat filmpje :D
Krijg weer een flashback van Nieuwjaarsnacht.
Wij hebben 'm ook gefilmt misschien zetten we 'm op Youtube.

Echt de beste klapper ooit! Wat een verschil met de Xena en Loots rollen die we hadden!

Wij hadden 11 100.000 klappers (grote familie). 3 er van waren Xplodes. Deze waren vergelijkbaar met de Chain Thunders.

Echt de beste klapper ooit! Wat een verschil met de Xena en Loots rollen die we hadden!

Wij hadden 11 100.000 klappers (grote familie). 3 er van waren Xplodes. Deze waren vergelijkbaar met de Chain Thunders.

Mooi tog.
Maar niet bijzonder!
Tegenwoordig knallen de chain thunders niet meer zo hard.
Dus chain thunders overtreffen is niet moeilijk,
Maar idd voor een 100k was dit een prima en luide rol.

komen deze ook wel 'ns in gewone T809 doos? Of is er daarvan een andere die ook 9 kilo weegt?

blijkt wel connector dus BE te zijn. Vraagje (aangezien algemene topic dicht is): Original had geen 9kg. T809 Horsebrand connector toch, alleen van eigen merk? Was die 9kg. Horsebrand T809 connector bij Loots? Hoe was de kwaliteit?

Sorry voor de offtopic, maar algemene topic is niet beschikbaar.

wij hadden er 5 Van deze Prachtige matten ik vind hem persoonlijk net zo goed als de 14 kilo rol van horsebrand.. ik heb vernomen dat deze x-plode rol een plaatje draagt van horsebrand. waarom dat is weet ik niet maar ik heb der geen problemen mee het is echt een super rol..
op dit filmpje heb ik der twee staan 1 op de hoek van de straat en 1 in de boom ze beginnen bij 5 minuten en 30 seconden

Ik zag dat me eerder geplaatste foto nogal onduidelijk was. Hierbij een foto van betere kwaliteit.

Xplode100.jpg

Dit jaar had ik die nieuwe horsebrand 100k van Loots. Bestond uit 4 losse matten, dus was wat sceptisch... Maar uiteindelijk bleek deze ook behoorlijk hard te gaan. Nu lees ik hier dat deze daar nog overheen zou gaan, dus dat maakt mij dan wel erg nieuwsgierig :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Vraag me af of ze er dit jaar nog zullen zijn... Deze mat was dus toch wel een connector? Ik meende van niet namelijk... Als ik de foto zo zie lijkt het idd ook op een mat uit slechts één stuk. Misschien werd hij daarom wel onder de toonbank verkocht, gewoon omdat deze niet meer verkocht mochten worden vanwege het feit dat ze uit 1 stuk bestonden.

Ik heb mijn mat ook op film staan, maar mijn camera valt altijd uit als de mat te heftig wordt. Maar hij is dit jaar met statief en al op de grond gedonderd en dus stuk. Doet het nog wel, maar scherm kan ik niks meer op zien helaas. Komend jaar dus betere filmpjes hoop ik, met een cam die wel werkt. :)

Vraag me af of ze er dit jaar nog zullen zijn... Deze mat was dus toch wel een connector? Ik meende van niet namelijk... Als ik de foto zo zie lijkt het idd ook op een mat uit slechts één stuk. Misschien werd hij daarom wel onder de toonbank verkocht, gewoon omdat deze niet meer verkocht mochten worden vanwege het feit dat ze uit 1 stuk bestonden.

Ik heb mijn mat ook op film staan, maar mijn camera valt altijd uit als de mat te heftig wordt. Maar hij is dit jaar met statief en al op de grond gedonderd en dus stuk. Doet het nog wel, maar scherm kan ik niks meer op zien helaas. Komend jaar dus betere filmpjes hoop ik, met een cam die wel werkt. :)

Deze rol is helemaal niet met connectors maar bestaat uit één geheel.
Mijn buurman had er 2 van en gingen geweldig goed.

gr

Precies, juist zoals 'n 100.000 klapper moet zijn ..
En met die connectors snap ik weer niet, maar ik ben ook geen kenner haha :p
of je nu 4 x 25.000 heb in 1doos met connectors of aan 1stuk..

sommige gaan ook iets sneller heb er 1 gehad van 12sec. filmpje zal ik binnenkort er wel opzetten.

Komen deze rollen ook uit de original fabriek:p
Die rollen hebbrn namelijk ook elke keer een ander tempo.
Tot nu toe vind ik de Xplode rollen erg lekker.
Zowel kwa tempo als vollume als snipperaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan