Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Echt de beste klapper ooit! Wat een verschil met de Xena en Loots rollen die we hadden!
Wij hadden 11 100.000 klappers (grote familie). 3 er van waren Xplodes. Deze waren vergelijkbaar met de Chain Thunders.
komen deze ook wel 'ns in gewone T809 doos? Of is er daarvan een andere die ook 9 kilo weegt?
Vraag me af of ze er dit jaar nog zullen zijn... Deze mat was dus toch wel een connector? Ik meende van niet namelijk... Als ik de foto zo zie lijkt het idd ook op een mat uit slechts één stuk. Misschien werd hij daarom wel onder de toonbank verkocht, gewoon omdat deze niet meer verkocht mochten worden vanwege het feit dat ze uit 1 stuk bestonden.
Ik heb mijn mat ook op film staan, maar mijn camera valt altijd uit als de mat te heftig wordt. Maar hij is dit jaar met statief en al op de grond gedonderd en dus stuk. Doet het nog wel, maar scherm kan ik niks meer op zien helaas. Komend jaar dus betere filmpjes hoop ik, met een cam die wel werkt.![]()
sommige gaan ook iets sneller heb er 1 gehad van 12sec. filmpje zal ik binnenkort er wel opzetten.