Action Topic

• Topic starter Topic starter lep
  • Startdatum Startdatum
Tja, dan moet je uitleggen dat het pakket soorten vuurwerk bevat waarbij nooit iemand een ongeluk heeft gehad,

Heb ik ook gedaan, antwoord was dat de meeste ongelukken toch bij deze leeftijdscategorie plaatsvinden...

Ik bel Big Bazar Apeldoorn zo wel even :)

Edit: Uitverkocht bij Bigbazar Apeldoorn, ze hebben alleen nog een pakket en ijsfonteinen.

Op de wensballonnen van de Action staat, voorgedrukt op de gebruiksaanwijzing, dat je 16+ moet zijn voor de aankoop en afsteken ervan. Leverancier van die ballonnen is Partyland. Het is dus blijkbaar niet alleen de Action maar ook de fabrikant die 16+ hanteert.

Op de wensballonnen van de Action staat, voorgedrukt op de gebruiksaanwijzing, dat je 16+ moet zijn voor de aankoop en afsteken ervan. Leverancier van die ballonnen is Partyland. Het is dus blijkbaar niet alleen de Action maar ook de fabrikant die 16+ hanteert.

Toch stond op het Thunderclap pakket: "Niet afgeven aan personen onder 12 jaar". En we weten allemaal dat Action die ook verkoopt en dat het pakket ook van Partyland is.

Voor degene die nog interesse hebben in het Thunderclap pakketje. Ik heb hem vandaag gekocht voor €2,99.
Dus sla je slag zou ik zeggen.

Heb er vandaag geen tijd voor gehad, maar morgen na de voetbaltraining kom ik toch langs de Action. Heb wel even de nodige papieren uitgeprint om ze te laten zien dat het vanaf 12 jaar is :D

Back
Bovenaan