X78 [Uitloop]

Ik heb dit product ook zelf aan mogen schouwen, en wat zijn dit grote effecten zeg! De hele lucht is gevuld met vuurwerk. harde knallen, mooie effecten, en effecten die lang blijven hangen. het is een dure cake maar het is het zeker waard. Ik heb hem dit jaar zeker.

Groetjes, Arie

Hoi Smeagol, ik begrijp dat je de producten wilt aanraden die je zelf verkoopt, maar probeer wel een beetje objectief te blijven. Je bent nu bij meerdere topic's van cafferata je eigen producten en winkel omhoog aan het prijzen.
Het zijn op filmpjes goede producten dat zeker, maar de prijs is gewoon hoog en deze lijn van cafferata valt in het echt gewoon een beetje tegen. De x70, x78, x60, x65 en x55 waren gewoon niet zoals op de filmpjes.

Ik ben zelf helemaal weg van cafferata, ben ik al sinds jongs af aan. Ik vind de vuurwerkshop zelf een goede winkel, ik werk er zelf ook, en ik vind dat hij gerust wat meer populariteit mag krijgen. het is een goede winkel. ik woon al mijn hele leven in veldhoven, en we hebben er gewoon vrijwel geen goede merken. in eindhoven heb je zeker wel winkels maar weinig dat ik zeg nou dit vind ik service. en dat heeft de vuurwerkshop wel. dus het is meer voor de mensen die hier ook in de buurt wonen die ook altijd ver moeten rijden voor hun vuurwerk.

Ik ben zelf helemaal weg van cafferata, ben ik al sinds jongs af aan. Ik vind de vuurwerkshop zelf een goede winkel, ik werk er zelf ook, en ik vind dat hij gerust wat meer populariteit mag krijgen. het is een goede winkel. ik woon al mijn hele leven in veldhoven, en we hebben er gewoon vrijwel geen goede merken. in eindhoven heb je zeker wel winkels maar weinig dat ik zeg nou dit vind ik service. en dat heeft de vuurwerkshop wel. dus het is meer voor de mensen die hier ook in de buurt wonen die ook altijd ver moeten rijden voor hun vuurwerk.

Volgens mij vind je vuurwerkshop een goede winkel :wink:, maar ja je werk er natuurlijk zelf.

Klinkt als: Wij van WC-eend adviseren WC-eend

Zelf ken ik de winkel niet. Maar € 70,- voor een cake zal ik niet neerleggen.

HOLY SHIT

al mijn lievelings effecten zitten er in!
jammer dat ie zo duur is, en jammer dat er geen caffetaria dealer in mijn buurt is:mad:

Hier 2 stuks tegelijks tijdens de demo.
Vooral de 1e boeketten zijn erg groot. Hij is wel wat prijzig.

Back
Bovenaan