X-Treme

Heerlijk kleine cake dit, kost niet zoveel en zitten veel schoten in met goed gevuld effect. Crackling an sich is niet zo bijzonder, maar het TI boeketje erbij maakt hem erg leuk. Heeft ook een goede burst zoals je dat van vroeger gewend bent van rubro cakes. Ik zou de X-treme zeker weer kopen.

Deze zijn echt heel erg goed. Filmpjes doen deze cake geen eer aan. Beste knalcake die ik had en ik had er een hoop. Had er denk stuk of 10 en uiteindelijk balen dat het er niet meer waren.

• Like
Waarderingen: TCO
Ik vond het onregelmatige tempo juist wel leuk, bij mij waren het om de aantal schoten ineens 5 schoten tegelijk, daarna weer enkele schoten en daarna weer 5 schoten tegelijk en op het eind nog het laatste finale salvo .

Ik vind dit wel een lekker klein rammetje hoor. In zijn eentje ging die al erg lekker, waardoor we hadden besloten er 8 tegelijk de lucht in te knallen.
Helaas pakte dit minder goed uit. Na enkele schoten ontploften alle 8 potjes tegelijk als een soort massa explosie. Ik snap nog steeds niet hoe dit kan. 1 bombette blijven steken, waarna alles in 1x ontploft? We hebben geen 1 tube terug kunnen vinden van alle 8 potjes. Bizar.
Iemand een idee wat hier kan zijn gebeurd?

Eigenlijk had het filmpje 5 seconden langer door moeten lopen, maar dit lijkt idd massaexplosief

De Silver salute van afgelopen jaar was duidelijk de betere knalcake. Harder, doffer.

Ik ben inmiddels wel een beetje NL knalcake moe. Zo verschrikkelijk veel kwaliteitsverschillen tussen jaren / batches.

Back
Bovenaan