X-Treme

Zo! Die ging lekker! Mini blokje maar wat een rammer! Ik had geen mines maar wel de TI boeketten met lichte dragon eggs. Volgend jaar 100% zeker weer!

In de straat werd er door een buurjongen op een gegeven moment een kleine cake neergezet. Daarvoor stak hij enkele Duitse cakes af, dus ik had er niet heel veel aandacht voor. Tot dat de eerste bombettes uit elkaar knalden. Flinke crackling boeketten met titanium burst. Vooral die titanium burst was echt een leuke toevoeging. Ik ben direct de straat op gelopen en zag tot mijn verbazing de X-treme staan. Ik kon het eerst niet geloven. Als je het aantal schoten ziet en de uitwerking in de lucht dan verwacht je qua formaat een veel grotere cake. Geen idee waar deze in de regio te koop is geweest, maar deze wil ik volgend jaar ook graag zelf in de collectie hebben.

Deze is mij nooit opgevallen, wat een gave vette cake is dit zeg met de crackling erbij.

Zojuist ook deze afgestoken. Ik deel deze mening, hij knalt zeker lekker, goed tempo. Met al die mines moet je wel op iets grotere afstand gaan staan.

Nu ik mijn reactie teruglees en het filmpje van GewoonMarco bekijk, waren het denk ik niet de mines die mij een stap achteruit deden zetten, maar was het crackling die tot laag bij de grond kwam.

Deze ook twee tegelijk geschoten, iedereen was enthousiast. Vond hem erg goed knallen met een goed tempo.

Back
Bovenaan