Ruben
VWC lid
zie geen adviesprijs in openingspost, of worden dat soort dingen meegenomen in de grote Februari-Schoonmaak?
Verkoopprijs van de losse verkoop is €49,95, in de voorverkoop €39,95. En daar kan nog het e.e.a. vanaf natuurlijk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
zie geen adviesprijs in openingspost, of worden dat soort dingen meegenomen in de grote Februari-Schoonmaak?
Ik vind hem op film geweldig over komen, wat een spektakel.
Maar de reacties hier zijn erg wisselend moet ik zeggen.
Deze gaat zeker op de wish-list, maar wil hem eerst op een demo zien voordat ik besluit hem te kopen.
ligt het aan mij of is de spreiding lichtelijk minder geworden?
greetzz
Ik weet niet of de spreiding minder is geworden. Ik heb hem afgelopen jaarwisseling voor het eerst gehad. De boeketten mogen soms wel iets ronder, maar ik heb me hier niet echt aan gestoord. Dit vanwege de heldere multicolor boeketten en prachtige witte blinkers. Tempo is dik in orde en ik zou hem dit jaar weer graag in mijn collectie hebben.
Weet iemand de karton inhoud van deze bakkies? En wat zouden jullie kiezen, massive of xtreme fan?
Weet iemand de karton inhoud van deze bakkies? En wat zouden jullie kiezen, massive of xtreme fan?
Heb ze allebei meerdere keren gehad en deze is fraaier en groter dan de massive. Dus als je moet kiezen zou ik voor deze gaan.
Deze gelukkig nog 1 op de kop weten te tikken