X-treme Fan

Toch wel een prachtige waaier dit zeg. Heb de Massive x 4 geschoten maar deze is toch ook wel heel fijn. Denk dat ik de Massive laat staan en deze dan eens neem.

Ik vind hem op film geweldig over komen, wat een spektakel.
Maar de reacties hier zijn erg wisselend moet ik zeggen.
Deze gaat zeker op de wish-list, maar wil hem eerst op een demo zien voordat ik besluit hem te kopen.

Is dit een 30mm 500 grammer trouwens? Kan dat echt nergens terugvinden hoeveel pts erin zit. Ik heb er 1tje bij vw outlet in bestelling staan... helaas was dat ook gelijk de laatste voor 22 ekkies :)

Hij is top en veel beter dan de massive vond ik hem. Een van de betere waaiers vind ik het.Hopen dat die onder de €35 blijft.☺
Ik vind hem op film geweldig over komen, wat een spektakel.
Maar de reacties hier zijn erg wisselend moet ik zeggen.
Deze gaat zeker op de wish-list, maar wil hem eerst op een demo zien voordat ik besluit hem te kopen.

ligt het aan mij of is de spreiding lichtelijk minder geworden?
greetzz

Ik weet niet of de spreiding minder is geworden. Ik heb hem afgelopen jaarwisseling voor het eerst gehad. De boeketten mogen soms wel iets ronder, maar ik heb me hier niet echt aan gestoord. Dit vanwege de heldere multicolor boeketten en prachtige witte blinkers. Tempo is dik in orde en ik zou hem dit jaar weer graag in mijn collectie hebben.

Ik weet niet of de spreiding minder is geworden. Ik heb hem afgelopen jaarwisseling voor het eerst gehad. De boeketten mogen soms wel iets ronder, maar ik heb me hier niet echt aan gestoord. Dit vanwege de heldere multicolor boeketten en prachtige witte blinkers. Tempo is dik in orde en ik zou hem dit jaar weer graag in mijn collectie hebben.

Staat voor een aantrekkelijk prijs te koop in Steenbergen.

Back
Bovenaan