www.vuurwerkbestelling.nl

Wellicht dat in de loop van de dag of morgen er een aantal online staan. Ik herinner me vorige jaar nog dat er enkele winkels in Friesland vroeg online gingen.

Even afwachten dus ... :wink:

In Amstelveen is er al 1 open, in Den haag is er ook al 1 open, in gouda 1 open, hillegom is open, oetsgeest is al 1 open, schoonhoven 1 open,EN: Intratuin Cruquius !

Laatst bewerkt:
Schuurmans heeft volgens mij een hoop verkooppunten verloren rond Amersfoort. Zijn allemaal naar GBV Weco overgegaan.

Nou, ik heb goed pech met mijn grootste plaatselijke Schuurmans dealer (Dik): geen Kids Playground, nauwelijks andere speeltjes (alleen de grote tank), geen Snow Fever fontein... Moet maar 'ns in de omgeving rondkijken, als de webshops allemaal open zijn. Ik heb best een treinreisje voor eerdergenoemde items over...

Kids Playground

Kids Playground

Nou, ik heb goed pech met mijn grootste plaatselijke Schuurmans dealer (Dik): geen Kids Playground, nauwelijks andere speeltjes (alleen de grote tank), geen Snow Fever fontein... Moet maar 'ns in de omgeving rondkijken, als de webshops allemaal open zijn. Ik heb best een treinreisje voor eerdergenoemde items over...

vuurwerktotaal hoogkerk heeft ze allemaal
ook de rocket boom + shuttles

groeten erik giezen

De shuttles kan toch niet? Die waren volgens mij niet door de keuring heen gekomen. Dus dan lijkt het mij dat hij iets aan bied wat hij niet eens kan krijgen.

vuurwerktotaal hoogkerk heeft ze allemaal
ook de rocket boom + shuttles

groeten erik giezen

gaaf!
maar zelfs de Snow Fever?! Gaan jullie nou ook een gedeelte Schuurmans voeren, of ben je zo slim en geweldig geweest Beko's Traditionals in huis te halen als enige in de provincie? Sowieso; goed bezig, Erik...

Helaas moet ik nog steeds wachten:cry:
Ik moet het er maar voor over hebben:D

Heb over de verschillende webshops gekeken die al open waren, staan toch best leuke nieuwkomers tussen (prijs/kwaliteit)

Website is online

U kunt op dit moment alleen nog in de winkel bestellen. Wel is het mogelijk om in de webshop uw vuurwerk te selecteren en een bestellijst af te drukken. Deze verwerken wij dan in de winkel voor u.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan