www.maxx-line.nl

dat ziet er erg verzorgt uit mike!

op het oog ook leuke pijlenpakketten.

ik ben erg benieuwd naar de filmpjes, hopelijk staan ze snel online :wink:

Heeft iemand soms problemen met de filmpjes bekijken?
Want de crew op FPM beweert daar in hetzelfde topic dat de filmpjes het niet doen.

alles werkt perfect fred, alleen het geluid van de eerste paar filmpjes is nogal zacht :D

en de tijd van het filmpje loopt niet mee haha

Heeft iemand soms problemen met de filmpjes bekijken?
Want de crew op FPM beweert daar in hetzelfde topic dat de filmpjes het niet doen.

De filmpjes doen het niet in de browser Mozilla Firefox. In Internet Explorer doen ze het wel.

De filmpjes zijn vernieuwd op maxx-line.nl , voor filmpjes van betere kwaliteit en dichter bij! Enjoy!!!!

Ik kan niet alle filmpjes openen. Century Warrior, Super Magnolia doen het niet en nog een paar andere. Heeft iemand een link naar een prog die hem wel kan afspelen ?

Ik heb ook als ik sommige filmpjes open, zeg maar een wmv bestandje dat die hem opent in mediaplay en dan meteen al stopt in het begin. Moet ik me mediaplayer updaten ofzo. Sommige filmpjes doen het wel namelijk en bij anderen stopt die meteen, dus ook geen buffering.

Bij mij werkt ook geenéén filmpje.. Ik k rijg dan alleen een zwart venstertje met in het wit de naam, maar verder niks..

Kan zijn omdat ze misschien meer frames hebben dan dat je ingesteld heb in je media player. Hier iig zonder problemen af te spelen! zal kijken komende week wat ik er aan kan doen.

Back
Bovenaan