www.kartonvoordeel.nl 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer dat het per karton gaat en niet per grotere hoeveelheid. Staan nog een aantal pracht cake´s alleen heb ik geen idee wat ik met 12 van die dingen zou moeten?

Geen fan van doorlonten en knutselen met vuurwerk hier en het opslaan voor meerdere jaren is ook niet voor mij.

Jammer dat het per karton gaat en niet per grotere hoeveelheid. Staan nog een aantal pracht cake´s alleen heb ik geen idee wat ik met 12 van die dingen zou moeten?

Geen fan van doorlonten en knutselen met vuurwerk hier en het opslaan voor meerdere jaren is ook niet voor mij.

Kijk of je met iemand samen kam kopen? Dat heb ik ook gedaan met Jappy-b. We wouden beide 2 cakes hebben, maar geen 2 volle kartonnen. Dus zodoende.

Kom nu pas weer is online hier en zie nu dus ook pas deze site. Volgens mij zijn de meeste producten al eruit want zie nog maar 6 producten in de webwinkel?!

Fritsie
Heb je deze nog?
Palm Ass.
Astroid
Cudak
Wenus
Blue Moon
Romeinse Kaarsen 10sh

Of heb je vergelijkbare producten van dit ?
Net te laat met bestellen..

Heb wel al Fluitcake en New generation 16 besteld

Groetjes Dracow

Laatst bewerkt:
Fritsie
Heb je deze nog?
Palm Ass.
Astroid
Cudak
Wenus
Blue Moon
Romeinse Kaarsen 10sh

Of heb je vergelijkbare producten van dit ?
Net te laat met bestellen..

Heb wel al Fluitcake en New generation 16 besteld

Groetjes Dracow

Er komen nog plukjes met verschillende cakes in kartonvoordeel.
Oa. Astroid.
Romeinse kaarsen 10 schots is per karton niet echt interessant omdat de prijs al uitgemolken is.

Iemand 8 goede Investigates meekopen?

Het is de GOEDE versie van vorig jaar niet de omgetoverde nep versie van de 2011 demo.

12 in een karton, waarvan ik er zeker 8 al niet op krijg! En wss nog 2 bewaar tot 2012.

PM is ok.

Komt neer op 132€ voor 8 Cake's..

Indien dit niet de locatie is voor zulke post, verwijderen of editten is dan wel handig.

Ik zou nog graag de helft van de volgende kartonnen willen kopen:
-Knock out
-Single shot 40gram
-Romeinse kaars Western B

Woon in Amsterdam. Geinteresseerden om de bestelling te delen, graag PM.

Kom nu pas weer is online hier en zie nu dus ook pas deze site. Volgens mij zijn de meeste producten al eruit want zie nog maar 6 producten in de webwinkel?!

Af en toe eens op het forum kijken kan wel eens voordeel opleveren.

Komt weer wat bij, maar voorlopig niet veel.
Helaas geen plaajes erbij.

Frits er viel me net op dat bij het karton van EXCLUSIEF COLLECTION JW 106 geen aantal staat, ik neem aan dat dit 12 is?

Frits ik heb een vraag de Jw06 is dat een aanrader. ik wil er 6 tegelijk doen in W- shape maar ik zie nogal veel verschil in filmpjes sommige hebben brede tails en boeketten en andere weer helemaal niet.

Frits ik heb een vraag de Jw06 is dat een aanrader. ik wil er 6 tegelijk doen in W- shape maar ik zie nogal veel verschil in filmpjes sommige hebben brede tails en boeketten en andere weer helemaal niet.

3x raden...Wat is voor Frits het slimste om te zeggen?
Niet om Frits te beledigen dat hij fals is ofzo hoor!
Maar echt elke verkoper, geeft je bij zo'n vraag ''ja'' als andwoord.
Je kunt voor je vraag wat mij betreft beter terecht bij topic:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?p=181436
(Daar staat ook een film van 6 van deze potten) Ziet er goed uit :O

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan