fritsie
VWC lid
Zijn er 12. Bedankt voor het aanpassen frits(als ik je zo mag noemen).
Dat mag, zo heet ik tenslotte.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zijn er 12. Bedankt voor het aanpassen frits(als ik je zo mag noemen).
Dit ligt natuurlijk voor iedereen anders he.
Wie weet wil magnolia ( en ik denk vele anderen ) dan wel het liefst ook vuurwerk afsteken, of gezellig met het gezin een spelletje spelen of wat babbelen met vrienden of kennissen.
Zelf prepareer ik het liefst ook zoveel mogelijk voor de 31e. Zodat je zo min mogelijk in de stress schiet op de dag der dagen.
Dit is ook een van de redenen dat ik niet van de actie gebruik ga maken. Ik wil namelijk ook lekker op mijn gemak alles doorlonten / projectjes maken, en niet nog om 23.30 de 30e een aantal kartonnen cakes doorlonten![]()
+ YouTube Video | |
Frits, gaat het bij de Golden Rain om de versie zoals die ooit was zoals in dit filmpje?
movie
www.kartonvoordeel.nl
Een nieuwe webwinkel met uitsluitend kartonverkoop tegen sterk verlaagde prijzen.
Afhalen kan uitsluitend op 30-12 tussen 20.00 uur en 22.00 uur.
Dit om alles in goede banen te leiden en te zorgen dat alles klaar staat.
Vervangers bestaan niet in deze winkel.
Van sommige artikelen slecht 1 karton dus wees er snel bij.
De winkel blijft voorlopig tot 1 december open.
www.kartonvoordeel.nl is onderdeel van de Rijswijkse Vuurwerkhal/Vuurwerkhal.nl
Hmm, ik zie dat de JW106 12 stuks per karton heeft, ik wil best samen met iemand anders die nemen? (50,- voor 6 stuks)
Karton hoeveelheid staat er niet op de site bij.
Is die Pyramid van Broekhoff 3 stuks voor 40,-?
Edit: @ Grizmo Raizor: Die fluitcake vond ik ook wel interessantmaar dan wil ik er maar 1 van...
Leuk idee Frits.
Maar denk niet dat die zo hard gaan.
Veel toppers herken ik niet.
Kom met kartons binkies, silver salute enzovoorts, en ik kom naar reuswijk
![]()
Hey ik zie net dat de site een update heeft gehad en dat nu ook de heavy super 3 ook in de aanbieding is, zegt dat iets over dat er regelmatig een aanvulling plaats gaat vinden of is dit eenmalig ?
hmmzz,
ik zie heavy three. das iets wat ik wel zou willen.
Nogmaals jammer dat ik niet langs kan komen. Misschien moet ik gewoon helemaal niet meer kijken. Krijg ik ook niet al dat moois voor me kiezen.
greetzzz