WTF Box

Deze box wil ik zeker bekijken op een winkeliersdemo. Mocht hij 1/3 minder presteren als op de demo van Cafferata, dan is hij die 40 euro zeker waard.

Het moet eens klaar zijn met al die boxen die veel mooier worden aangeprezen dan ze daadwerkelijk zijn. Ik heb daar maar één woord voor en dat is oplichting.
Het lijkt me daarom goed om wanneer hier een productieversie van geschoten wordt, deze te filmen en te tonen tijdens de verkoop. Ook zou het winkeliers sieren als de ze klanten waarschuwen dat het allemaal wel veel minder spectaculair over kan komen in werkelijkheid.

Het moet eens klaar zijn met al die boxen die veel mooier worden aangeprezen dan ze daadwerkelijk zijn. Ik heb daar maar één woord voor en dat is oplichting.
Het lijkt me daarom goed om wanneer hier een productieversie van geschoten wordt, deze te filmen en te tonen tijdens de verkoop. Ook zou het winkeliers sieren als de ze klanten waarschuwen dat het allemaal wel veel minder spectaculair over kan komen in werkelijkheid.

Hoe iets overkomt is voor iedereen verschillend. Sowieso is vuurwerk een stuk spectaculairder als je er onder staat i.p.v. op 70m afstand.

Hoe dan ook, of de cakes even goed presteren als op de video of niet. Een 2 kilo box voor 40 kan zeker niet slecht zijn. Kan ook eventueel geschoten worden in de vooravond.

Een tientje per 500 gram cake kan niet mis gaan toch :p

Maar wie word er bedrogen, de winkelier of een consument die nooit of amper op een winkeliersdemo komt.

Dat wij alles op voorhand zien wil niet zeggen dat de consument bedrogen word, zeker op beeld komt iets minder groot over als in het echt.

Voor 10 euro per 500 grammer is het een prima buurtassortiment, voor die 40 euro staat deze gewoon in meervoud voor de deur.

Zeker het proberen waard zou ik zeggen. 4 x 25 Schots blokkies voor 40 euro lijkt mij een mooie actie :thumbsup:. Het lijkt inderdaad te mooi om waard te zijn maar wel het proberen waard zou ik zeggen. Als cake 1 niets is gewoon 2,3 en 4 gelijktijdig afsteken. :D maar wie weet worden we aangenaam verrast. :handsup:

Zeker het proberen waard zou ik zeggen. 4 x 25 Schots blokkies voor 40 euro lijkt mij een mooie actie :thumbsup:. Het lijkt inderdaad te mooi om waard te zijn maar wel het proberen waard zou ik zeggen. Als cake 1 niets is gewoon 2,3 en 4 gelijktijdig afsteken. :D maar wie weet worden we aangenaam verrast. :handsup:

Het is een compound.

Het zal wel de inkoopprijs voor dealers zijn en dan nog is die retescherp. Dit ga je echt niet voor 40 euro in de winkel zien. Anders zet ik het schuurtje ook vol.

Het zal wel de inkoopprijs voor dealers zijn en dan nog is die retescherp. Dit ga je echt niet voor 40 euro in de winkel zien. Anders zet ik het schuurtje ook vol.

Bij de demo zeiden ze dat het een hardloop artikel zou zij zonder marge voor de handelaar. Oftewel, handelaar moet gratis opslaan/schuiven voor 40 euro die naar Cafferata in een beperkte oplage.

Ik heb de live stream zitten kijken en volgens mij was de actie echt €39,95 verkoopprijs. Was wel beperkt beschikbaar. Zal wel een klantentrekker moeten worden, er werden geloof ik ook nog belachelijk veel folders voor verspreid.

Die prijs is echt de verkoopprijs. Actie vanuit cafferata zelf. Dus maak maar vast plek in je schuur. Ben wel bang dat dit 1pp is.

Weet iemand wanneer de webshop open gaat? Dan kunnen we iig snel bestellen als de box beperkt beschikbaar is..

wat ik begrepen heb is dat Cafferata dit jaar 8 miljoen folders gaat verspreiden met deze actie op de voorpagina. Het is de bedoeling dat met deze actie de klant andere winkels links laat liggen en zij wel een aantal kilometer omrijden om naar een cafferata verkooppunt te rijden.

Wat ik uit betrouwbare bron heb gehoord dat er inderdaad samples geschoten zijn van (een aantal) nieuwe producten.

Voor die €40 kun je er niet over vallen maar kan me niet voor stellen dat je dit voor die prijs in de straat krijgt, is dat wel zo dan hebben ze iets moois weten te maken voor een prima prijs. we zullen de reacties op 1 januari afwachten.

Kan iemand mij verklaren hoe Cafferata 127 shots I-shape in 1 doos kan frommelen?
Ik ga er tenminste van uit dat het I-shape is, want dat is met deze film amper te zien...
Maar 127 is lastig te verdelen over 4, 5 of 6 cakes?

Vind dit echt een vreemde actie en meteen het dieptepunt in Nederland met klanten lokken. Sorry maar een dergelijke box van 2kg a 100sh kost ongeveer in China 35dollar. Dan de familie, kooi en verschepings kosten enzv.. zit je op 45 dollar ongv. Dan het doorzetten van de winkel..(denk aan BTW wat berekend moet worden) kost dit geintje de importeur meer dan wat het oplevert.
Waarschijnlijk geen punt want misschien hebben ze een bulk korting in China gefixed en komt de importeur op een 0 saldo uit en speelt dus kiet.

Stel iedere winkel krijgt 10boxen.
Dat is 1 vierkante meter opslagruimte kwijt.
Dan moet het personeel de kooien open knippen en de cake door stoten met de verkoop dagen.
Dan heb ik het nog niet over administratie kosten omdat men het online of via de folder heeft besteld.

Uiteindelijk speelt de importeur kiet.
De winkel lever per box +/- 2tot5 euro in..

Nu kun je denken.. het levert klanten dus extra geld op.

Ook daar twijfel ik over.
Aangezien de gemiddelde consument een xxx bedrag wil uitgeven. En dit product niet extra nemen zodat er meer geld word uitgegeven, maar plaats maakt in hun budget die ze toch al uit willen geven.

Ik heb niets tegen cafferata hoor.
Zeker niet want vind het een toffe firma.
Maar ik vind dit persoonlijk een diepte punt in de vuurwerk handel.

Laten we eerste de actie eens afwachten. Zelfde geld kun je deze box pas bij een bepaald bedrag kopen, dan gaan de meeste verhalen helemaal niet op en zou het wellicht prima uit kunnen.

Back
Bovenaan