Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het moet eens klaar zijn met al die boxen die veel mooier worden aangeprezen dan ze daadwerkelijk zijn. Ik heb daar maar één woord voor en dat is oplichting.
Het lijkt me daarom goed om wanneer hier een productieversie van geschoten wordt, deze te filmen en te tonen tijdens de verkoop. Ook zou het winkeliers sieren als de ze klanten waarschuwen dat het allemaal wel veel minder spectaculair over kan komen in werkelijkheid.
Zeker het proberen waard zou ik zeggen. 4 x 25 Schots blokkies voor 40 euro lijkt mij een mooie actie. Het lijkt inderdaad te mooi om waard te zijn maar wel het proberen waard zou ik zeggen. Als cake 1 niets is gewoon 2,3 en 4 gelijktijdig afsteken.
maar wie weet worden we aangenaam verrast.
![]()
Het zal wel de inkoopprijs voor dealers zijn en dan nog is die retescherp. Dit ga je echt niet voor 40 euro in de winkel zien. Anders zet ik het schuurtje ook vol.
Het zal wel de inkoopprijs voor dealers zijn en dan nog is die retescherp. Dit ga je echt niet voor 40 euro in de winkel zien. Anders zet ik het schuurtje ook vol.
Die prijs is echt de verkoopprijs. Actie vanuit cafferata zelf. Dus maak maar vast plek in je schuur. Ben wel bang dat dit 1pp is.