WTF Box

Cake 3 en 4 zijn gewoon netjes. De willows met rood en groen is zelfs mooi te noemen. Publiek staat al snel te juichen bij een beetje crackling, maar als je eronder staat is dit echt geen slechte box. Deze was de 4 tientjes meer dan waard. Nu nog even afwachten hoe die 2x Mysterious het gaan doen :p

De film volgt nog wel. Eerst weer ff verder stoken!

Off-topic maar ook de Willow Fan die ik erbij had was erg mooi! Mooie opbouw naar brede en grote boeketten met crackling aan het einde. Geen enkele spijt van zowel de WTF als de verplichte cake.

Alle negatieve reacties hier mogen wat mij betreft blijven komen, maar dit is voor 40 euro een uitstekend product. Tuurlijk, er zitten wat ploffertjes in, en met 2 kilo kruit moet veel meer mogelijk zijn, maar overall ben ik hier zeer tevreden over!
Ik had nog een Showbox 2.0 liggen met wat beschadigde buizen, dus die heb ik ook maar op een rustig moment geschoten. Precies na de WTF box om precies te zijn. En uiteraard gaf die veel meer geweld, maar ik vond het verschil acceptabel.
Als ik volgend jaar weer een WTF box voor 40 euro kan krijgen koop ik er zeker weer een.
Compound, dus geen gekloot met doorverbinden, en hij loopt nog redelijk door ook.

Mijn mening was gebaseerd op dat eerdere filmpje. Kreeg net een filmpje van een mede forum lid doorgestuurd en daar is ie gewoon meer dan redelijk!

Gewoon een hele leuke cake voor dat geld 40 euro! Ja tuurlijk er zijn betere compuonds maar met een klein budget is dit een goede aanbieding. Cake begint rustig maar daarna gaat het tempo omhoog ik heb er van genoten, en ja had ook mijn twijfels maar de kwaliteit van de box was ook gewoon erg netjes afgewerkt.

Ik vond dit gewoon een goede box, voor 40 euro een hele goede koop. De eerste cake is misschien niet de beste, maar de rest compenseert dat.
De doffe klappen bij het lanceren van de 30mm cakes klonken ook goed!

Ik vond hem hier helemaal mee vallen, was geen mega topper, maar voor 40 euro zeker de moeite waard. Ik heb er geen spijt van gehad dat ik hem had gekocht.

Was toch wel een prima compound om mee te beginnen. De versnellingen waren prima. Voor 40 zeker voor herhaling vatbaar

Back
Bovenaan