WTF Box

ik kan het niet voor mezelf goed praten wat ik voor het geld moet halen om tot het minimum bestel bedrag te komen, zie er niks bijzitten.

Ik blijf ook echt twijfelen, toch...
Ik bestel sowieso nog voor 30 euro bij Vuurwerktoppers, maar twijfel vooral of ik die 40 euro aan deze box wil uitgeven of voor 40 euro zelf wat cakes ergens anders kies.

Die eerste 2 cakes doen me wat denken aan de Revolution van Zena.
Ook zonder kooi geleverd, en om die reden op dit forum ook verguisd.
Maar ik vond het persoonlijk een geweldige doos, destijds met een vergelijkbare prijs (100 euro voor 8 cakes).
Dat er om dit ding geen kooi zit zal me dus worst wezen; het is meer dat Cafferata me al zó vaak teleurgesteld heeft...

ik kan het niet voor mezelf goed praten wat ik voor het geld moet halen om tot het minimum bestel bedrag te komen, zie er niks bijzitten.

Haha heb hetzelfde omdat ik Prisma Sparklers wil bestellen en Double Blast gratis maar kan beter beiden los scoren; terwijl je met die gigaprijzen en gepimpte Gina-filmpjes zou denken zo erover te zitten maar wij lopen al wat langer mee Caffje :bye:

Het valt mij ook nu pas op dat ze volgens mij tissen 19.00 en 22.00 andere prijzen hanteren voor de overige producten dan overdag. Ik heb bijvoorbeeld 24,99 betaald voor de record breaker en die is nu 14.49.... Heb even wat screenshots gemaakt om eens de rest te vergelijken.

Het valt mij ook nu pas op dat ze volgens mij tissen 19.00 en 22.00 andere prijzen hanteren voor de overige producten dan overdag. Ik heb bijvoorbeeld 24,99 betaald voor de record breaker en die is nu 14.49.... Heb even wat screenshots gemaakt om eens de rest te vergelijken.

Zou me niet verbazen, maar wel heel triest van Caf..

Plaats maar die printscreens aub.

Beste Vuurwerkcrew-leden,

Wij hanteren tijdens de WTF verkoop dezelfde prijzen als normaal.

Echter is gisteren i.v.m. een Sinterklaas actie een aantal artikelen (tijdelijk) goedkoper geworden.
Namelijk de Typhoon, Record Breaker & Midnight Passion. Deze actie zal vandaag weer terug worden gezet naar de normale prijzen.

Met vriendelijke groet,
Cafferata

Prima uitleg van de Cafferata maar helaas hebben sommige liefhebbers hun oordeel al klaar.

Best bizar toch. Bedenk je als vuurwerkimporteur een leuke actie,2kg blok voor 40e. Leuk denk je dan. Maar nee bij veel liefhebbers kan je niets meer goed doen en word je nog net niet voor oplichter uitgemaakt.

Merk wel dat veel van de mensen die twijfelen en "commentaar" op deze actie hebben toch bang zijn om de deal van het jaar te missen en alsnog besluiten hem aan te schaffen.

Als je een kleiner budget hebt snap ik dat 70 euro best veel geld is en dat je twijfelt.Maar dan moet je gewoon op safe gaan en hier niet aan beginnen !

Persoonlijk begin ik die negativiteit en dat doomdenken in dit topic een beetje beu te worden (en ik kom hier toch echt voor mijn plezier).

Je neemt de "gok" of je doet het niet, zo moeilijk is het toch niet ?

Voor het 31-12 is er hier nog meer gepost als in de VWT prijsvraag als het zo door gaat :wink:

Merk wel dat veel van de mensen die twijfelen en "commentaar" op deze actie hebben toch bang zijn om de deal van het jaar te missen en alsnog besluiten hem aan te schaffen.

Als je een kleiner budget hebt snap ik dat 70 euro best veel geld is en dat je twijfelt.Maar dan moet je gewoon op safe gaan en hier niet aan beginnen !

Persoonlijk begin ik die negativiteit en dat doomdenken in dit topic een beetje beu te worden (en ik kom hier toch echt voor mijn plezier).

Je neemt de "gok" of je doet het niet, zo moeilijk is het toch niet ?

Voor het 31-12 is er hier nog meer gepost als in de VWT prijsvraag als het zo door gaat :wink:

Ach lekker klagen met z,n allen is goed voor ons Nederlanders. Met de transbomber idem dito het 1e jaar (en nog steeds) Pas maar op dat deze door de hype en eventueel redelijke prestaties niet de cakebox van het jaar word lol:) Dan lach ik me echt kapot.

Cafferata denk ik ook, want die verkopen hem voor min 100 volgend jaar met een label erbij (beste cakebox 2018)

ik heb het gokje gewaagd, eerlijk gezegd nog nooit iets van cafferata besteld. ben benieuwd. wat het denk ik lastig maakt is dat veel mensen niet vab te viren goed op de hoogte waren van de randvoorwaarden bij de bestelling. we zullen zien en dan achteraf gewoon oordelen. en nog zullen dan de meningen verschillen.

Lijkt wel of de paar mensen die ze besteld hebben er moeite mee hebben om zichzelf te overtuigen of ze het wel of niet hadden moeten doen. Lees nu wel heel erg overtrokken reacties van klagen en over het melden dat er geen kooi omheen zit. Is toch gewoon een feit en nuttig om te weten? Dat jij het dan het verder alsnog waard vind, moet je net zo goed zelf weten als de gene die het het niet waard vinden.

Back
Bovenaan