WTF Box

Klopt geen reet van deze actie, bij mijn cafferata dealer in de buurt stond ie om half 8 al op uitverkocht, terwijl deze winkel onbekend is en never nooit die 10 boxen al verkocht kon hebben. Ik klikte er op en kreeg een melding met 'uitverkocht, deze box is alleen maar verkrijgbaar tussen 19.00 en 22.00'.

Hier stond de hele dag en dus ook tussen 19.00 en 22.00 dat de box voor vandaag uitverkocht is. Of ik morgen weer wil proberen. Dank je de koekoek Pyropiet!

Klopt geen reet van deze actie, bij mijn cafferata dealer in de buurt stond ie om half 8 al op uitverkocht, terwijl deze winkel onbekend is en never nooit die 10 boxen al verkocht kon hebben. Ik klikte er op en kreeg een melding met 'uitverkocht, deze box is alleen maar verkrijgbaar tussen 19.00 en 22.00'.

Je moet hem openen via het kopje “ compound”, dan lukt het wel, althans bij mij.

zojuist het tweede afhaal bericht gehad het is dus mogelijk meerder bestellingen achter elkaar te plaatsen met een wtf box erin, nu wachten tot de 28e zeer benieuwd of ik er plezier aan ga beleven.

Hier ook 1 kunnen bestellen, extra vuurwerk is bij mij de Midnight passion en 2x de Power Strobe geworden. Zelf had ik het idee dat bepaalde zaken er al doorheen zijn want daar was helemaal niks om 19:00 beschikbaar, zou niet mogen maar toch. Bij 1 toko had ik ‘m al in de winkelmand liggen toen nog op m’n dooie gemak zoeken naar 30,- extra spul & de WTF box was uitverkocht :-p. Toko iets verderop geprobeerd, toen was het al 20:49 bestelling afgerond en klaar.

Ik las vanmiddag pas deze actie in de folder en denk ik probeer het eens....

Niet van 1 winkel hoor!
Hij staat inmiddels bij veel meer winkels in de shop.

Vandaag heel simpel eentje kunnen scoren samen met nog 3 dikke 500 grammers (White Red Rebel, Der Hammer en Revenge)voor bij mekaar iets meer dan 80 euro.
Ik denk dat dit bij Cafferata niet zal lukken.
Geen idee of die Fiësta nou in de praktijk ook nog wat is, dat blijft een gok,maar hoefde er in ieder geval geen troep bij te kopen.

Mag ik vragen waar?

Hier ook 1 kunnen bestellen, extra vuurwerk is bij mij de Midnight passion en 2x de Power Strobe geworden. Zelf had ik het idee dat bepaalde zaken er al doorheen zijn want daar was helemaal niks om 19:00 beschikbaar, zou niet mogen maar toch. Bij 1 toko had ik ‘m al in de winkelmand liggen toen nog op m’n dooie gemak zoeken naar 30,- extra spul & de WTF box was uitverkocht :-p. Toko iets verderop geprobeerd, toen was het al 20:49 bestelling afgerond en klaar.

Ik las vanmiddag pas deze actie in de folder en denk ik probeer het eens....

Je moet ook zorgen dat je eerst al spul t.w.v. 30,- euro in je mandje hebt voordat je om 19u gaat bestellen. Zie je wel wat gebeurd wanneer je daarna nog moet uitzoeken en de WTF is ineens uitverkocht. :P haha

Je moet ook zorgen dat je eerst al spul t.w.v. 30,- euro in je mandje hebt voordat je om 19u gaat bestellen. Zie je wel wat gebeurd wanneer je daarna nog moet uitzoeken en de WTF is ineens uitverkocht. :P haha

Je hebt helemaal gelijk... ik las alleen die 30,- regel pas met de WTF box in de winkelmand.

Gisteren stipt om 19:00 besteld , site hing vast maar we hebben hem ! Was natuurlijk super druk op de site .. moest wel voor 30€ meer bestellen dus nog de fan Willow erbij gepakt.

Als ik het dus goed begrijp kan je er niet meerdere tegelijk bestellen? dus per box moet je 30 bij bestellen?

ajuuuu cafferata!

Als ik het dus goed begrijp kan je er niet meerdere tegelijk bestellen? dus per box moet je 30 bij bestellen?

ajuuuu cafferata!

Dit lijkt mij niet meer als normaal, anders wordt deze box wel erg goedkoop. Als deze regel er niet was kon je bv 4 boxen voor ongeveer € 190,00 bestellen, dan heb je 8kg kruit. Omgerekend 16 500 grammers voor € 11,88 per stuk.

Dat kom je zelfs in de freakactie niet tegen.

Dit lijkt mij niet meer als normaal, anders wordt deze box wel erg goedkoop. Als deze regel er niet was kon je bv 4 boxen voor ongeveer € 190,00 bestellen, dan heb je 8kg kruit. Omgerekend 16 500 grammers voor € 11,88 per stuk.

lijkt me ook meer als normaal als ze bij de aankondiging van deze box gelijk ook de kleine lettertjes en voorwaarden bekend hadden gemaakt.

lijkt me ook meer als normaal als ze bij de aankondiging van deze box gelijk ook de kleine lettertjes en voorwaarden bekend hadden gemaakt.

Ze hebben 'm zelf toch pas in de folder aangekondigd, daar stonde alle kleine lettertjes netjes bij hoor?

Welkom bij de club. Heb zelf ook stennis zitten te maken bij de aanbiedingen van Zena Trophy, dat ik de gratis cake er niet bij kreeg. Dat de kleine lettertjes en voorwaarden er niet meteen bij gezet worden, wil niet zeggen dat je er dan recht op heb.

Maar kan mij voorstellen dat het verwarrend kan zijn.

4 boxen voor 160 euro is zelfs maar 10 euro per cake. ;)

De normaalprijs €249,95 tuuuuuurlijk... is ook niet echt realistisch te noemen, beetje consument op een verkeerde been zetten.
Wij freaks weten wel beter, maar de normale man ben je toch wel aan het bedriegen.

Beste Vuurwerkcrew-leden,

Zoals iedereen ongetwijfeld heeft meegekregen, is afgelopen zaterdag de WTF Box online gekomen op onze webshop. Om dit artikel extra te promoten zijn er dit weekend ruim 8 MILJOEN flyers door Nederland verspreid en is dit artikel via diverse social-media kanalen extra gepromoot.

De vraag naar de WTF Box was hierdoor VEEL groter dan wij ooit hadden kunnen bedenken. Dit was vrijwel direct al merkbaar gezien de hoge bezoekersaantallen afgelopen zaterdag en dan met name in het tijdvak tussen 19:00 uur en 22:00 uur waar het artikel te bestellen was en de webshop door overbelasting een paar minuten niet goed bereikbaar was. De WTF Box was dan ook heel erg snel bij een groot aantal dealers uitverkocht voor die avond.

Wij van Cafferata Vuurwerk / Vuurwerktoppers.nl vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat niet iedereen de WTF Box heeft kunnen bestellen en sommigen van jullie het bestellen bij Vuurwerktoppers.nl als negatief heeft ervaren, uiteraard onze excuses hiervoor.

Waar bij sommige dealers de WTF Box binnen een aantal minuten uitverkocht was, waren er bij andere dealers soms maar een aantal verkocht, wij adviseren dus altijd bij een andere dealer in de omgeving te kijken, mogelijk is de WTF Box daar nog wel te bestellen. Uiteraard is het ook mogelijk een dag langer te wachten aangezien de gehele voorverkoop de WTF Box verkrijgbaar is tussen 19:00 uur en 22:00 uur.

Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, neem dan gerust even contact met ons op via een privé-bericht!

Bedankt voor jullie begrip.

Met vriendelijke groet,
Team Cafferata Vuurwerk

Back
Bovenaan