WTF Box

Ach ja, had dit al wel verwacht. Ze hebben zeer weinig marge op deze box, ze moeten er natuurlijk wel wat aan verdienen nog. 30 euro is ook best nog wel redelijk.

De titel van de mail "2KG WTF BOX van 249,95 voor 39,99!" vind ik wat overdreven.

Ik sla hem dit jaar over en wellicht dat ik volgend jaar wel kies voor deze actie.

Van 249.99 nog wel hahahaha. Voor 40 euro wel het proberen waard, ben bang dat het de 1e paar dagen snel zal gaan met de 20 boxen.

Mooi staaltje marketing. Webshop hebben allemaal al hogere december prijzen en verhogen zelfs het minimum bestel bedrag. Dus zo'n koopje is dit niet.

Dit bestelminimum is exclusief de WTF box, oftewel, je moet dus nog 30,- extra aan vuurwerk bestellen wil je deze aanschaffen. :bonk:

Dat weet ik, maar dat is toch logisch als ze een 2KG box met zo weinig marge aanbieden? Ze moeten er nog wel wat op verdienen? Ik vind het een dikke actie en goede marketingstunt van Cafferata. Als mensen alleen deze box bestellen verdienen importeur en winkel er weinig tot niets aan.

Ik zag dat het product nu is toegevoegd aan alle winkels dus nog een paar uurtjes wachten en dan kunnen we bestellen :D

Bij nader inzien wacht ik toch even met bestellen...
Begreep dat Vuurwerktotaal met een soort gelijke actie komt, en wilde nog wat bij VWT aanschaffen...

Back
Bovenaan