WTF Box

Beste vuurwerkwebshop? Welk onafhankelijk onderzoeksbureau heeft dat onderzocht?
Ik heb trouwens liever het beste vuurwerk...

weet iemand al of het klopt dat je minimaal 30 euro aan andere producten erbij moet bestellen? staat dat in de folder?

weet iemand al of het klopt dat je minimaal 30 euro aan andere producten erbij moet bestellen? staat dat in de folder?

In dat geval haak ik af. Ik heb nog een sierpakket New York liggen en verder kan ik niets bedenken wat ik erbij zou willen bestellen... tenzij... een 2e WTF natuurlijk! :p

Die kans lijkt me vrij groot!
Minimale order bedrag is 30 euro en deze zak wel niet meetellen. Opzich ook wel begrijpelijk gezien de prijs van deze box. Maar ff afwachten en zelf ook eens nadenken of ik hem dan wel ga bestellen.

In dat geval haak ik af. Ik heb nog een sierpakket New York liggen en verder kan ik niets bedenken wat ik erbij zou willen bestellen... tenzij... een 2e WTF natuurlijk! :p

ja ze hebben eigenlijk weinig boeiends of t is veel te duur, 2e box kan niet denk ik.....

Van de Cafferata website :

Vanaf 1 december is deze actie, alleen online, de hele maand beperkt beschikbaar! Dagelijks zullen er per dealer tussen 19.00 en 22.00 uur 10 WTF-boxen voor u beschikbaar zijn wanneer u naast deze actie ook voor minimaal € 30,- aan overige producten besteld.

Per dealer, dat maakt het weer interessant. Bij mijn plaatselijke dealer liep het pas storm na de Sinterklaasviering. Tot aan 6 december waren er nog maar 50 bestellingen geplaatst. De kans hierop maakt het dan weer wat groter!

Een box voor 40 euro, plus je moet er voor 30 euro een cake bijhalen die in de freak waarschijnlijk 10 kost. Dus 40+20 eigenlijk voor de box.

Al met al gaan ze hier gewoon op verdienen hoor, als je in de freakshop bijvoorbeeld ziet dat een euphoric happiness van ev0 langskomt voor 65 euro, vraag me af wat de winkel dan betaald voor zo,n box. Die freakshops worden nu overgeslagen en cafferata verkoop direct aan de klant.

Achja, wil ook niet zeuren. Blijft een leuke prijs, alleen meer gericht op de normale klant, die nu gewoon een prima deal hebben:)

Ik sla echter over, heb nog geprobeerd iets op de site te vinden maar zit werkelijk niks voor me bij.
Helaas:)

Back
Bovenaan