WTF Box

Haha wat een grapjurken bij caffereta zeg was ook te verwachten natuurlijk . Nou met een beetje geluk heb je een cake voor 30 euro lol

Dan denk ik, wat moet je nou van Cafferata dan bijbestellen? Aangezien alles zo overprijst is daarzo. Heb even op de site gekeken en kan gewoom niks vinden waarvan ik denk, dat doe ik er dan wel bij. Dan is de aanbieding van deze box uiteindelijk een sigaar uit eigen doos..

Het was te verwachten dat het zo zou lopen... vooral jammer voor degene die al andere bestellingen hebben lopen en speciaal op deze box hebben afgestemd....:cry:

Dan denk ik, wat moet je nou van Cafferata dan bijbestellen? Aangezien alles zo overprijst is daarzo. Heb even op de site gekeken en kan gewoom niks vinden waarvan ik denk, dat doe ik er dan wel bij. Dan is de aanbieding van deze box uiteindelijk een sigaar uit eigen doos..

Kan ook zo even niets vinden wat ik nou echt nog wil hebben :frusty:

Leuke actie, maar meer voor de "gewone" klant.
Uiteindelijk moeten ze het daar ook van hebben natuurlijk.

Van de Cafferata website :

Vanaf 1 december is deze actie, alleen online, de hele maand beperkt beschikbaar! Dagelijks zullen er per dealer tussen 19.00 en 22.00 uur 10 WTF-boxen voor u beschikbaar zijn wanneer u naast deze actie ook voor minimaal € 30,- aan overige producten besteld.

Oh, dagelijks de hele maand? Dus over een week zijn alle peanutbutterjellytime-freaks voorzien en kan er rustig aangeschaft worden :D Met 3 fonteinen zit ik nog maar een paar euro van de 30, dus lukt me zo ongeveer wel. Nou nog kijken of ik er zin in heb, want ik heb een heel hard hoofd in de kwaliteit.

Van de Cafferata website :

Vanaf 1 december is deze actie, alleen online, de hele maand beperkt beschikbaar! Dagelijks zullen er per dealer tussen 19.00 en 22.00 uur 10 WTF-boxen voor u beschikbaar zijn wanneer u naast deze actie ook voor minimaal € 30,- aan overige producten besteld.

:applause::thumbsdown: clowns!!! meld dit dan verdomme eerder!

Back
Bovenaan