WTF Box

Webshop gaat ook pas half november online dus zou tot (na) volgend weekend wachten. Ik wil ook veel te snel met alle webshops maar gros van de algemene webshops/winkels gaan pas eind nov/begin dec online, eerder denkt de burger echnie aan vuurwerk nml alleen wij freaks

Ik twijfel nog. Ik heb al zoveel goeds dat ik al bijna niet meer de moeite wil doen om hiervoor nog 8km heen en weer te rijden. Al ziet het er wel veelbelovend uit.

ALS je dit zo in de straat hebt, dan heb je denk ik de box met de beste prijs/kwaliteit verhouding die je dit jaar kunt hebben.

Ik heb deze net besteld op de eigen site van een winkel in Beneden Leeuwen!
Via Vuurwerktoppers is ie nog niet te bestellen lijkt het, maar op eigen sites misschien wel.

Via Vuurwerktoppers is ie nog niet te bestellen lijkt het, maar op eigen sites misschien wel.

Ok vaag dan, lijkt me eigenlijk niet echt de bedoeling? Als meerdere sites dit doen zijn ze snel door de voorraad heen.

Zou wat zijn, komt vuurwerktoppers online is alles al weg lolz

Krijg je waarschijnlijk niet uitgeleverd aangezien dit alleen via Vuurwerktoppers.nl verkocht gaat worden. Zou voor de zekerheid even contact opnemen met de desbetreffende winkel.

Krijg je waarschijnlijk niet uitgeleverd aangezien dit alleen via Vuurwerktoppers.nl verkocht gaat worden. Zou voor de zekerheid even contact opnemen met de desbetreffende winkel.

Heb het per mail nagevraagd en het antwoord was dat deze gewoon via de site te bestellen is

Heb het per mail nagevraagd en het antwoord was dat deze gewoon via de site te bestellen is

Idemdito hier, zelfde antwoord :-) Neem aan dat ze er sowieso krijgen voor de losse verkoop, dus ik hoop (verwacht) wel dat het goed gaat komen.

Back
Bovenaan