WTF Box

Knoop nog eens doorgehakt. Ik ga deze niet kopen.

Ik ook niet. Ik vertrouw het voor geen meter met Cafferata en zeker niet zonder kooi. Kans is gewoon heel groot dat dit meuk is. En als het wel een goede box is dan is het leuk voor de gene die het gokje wel durfde te wagen!

Heb hem wel besteld maar denk dat het ook weinig goeds voorspeld gezien het feit dat hij nog nergens op een demo geschoten is.... maar wie weet valt het mee en ach voor 4 tientjes zal het prima vooravond spul zijn

Heb hem wel besteld maar denk dat het ook weinig goeds voorspeld gezien het feit dat hij nog nergens op een demo geschoten is.... maar wie weet valt het mee en ach voor 4 tientjes zal het prima vooravond spul zijn

Ik snap dat wel hoor. De prijs verkoopt deze bak al goed genoeg. De prestatie maakt al niet meer uit :bonk:

Ik snap dat wel hoor. De prijs verkoopt deze bak al goed genoeg. De prestatie maakt al niet meer uit :bonk:

Ja daar heb je wel gelijk in... vooral de doorsnee cosument kijkt naar de prijs en zal misschien ook geen besef hebben dat het filmpje wat ze evt opzoeken op internet samples zijn.
Ze hebben dit, hoe je het ook went of keert, marketingtechnisch slim aangepakt!

Ik denk al helemaal niet, dat dit een hardloper is anders was hij al lang uitverkocht. Men heeft al die switch moeten maken met bestellen.

ik vind dat wel een puntje dat het niet in kippengaas zit mijn ervaring is en geloof me ,is er 1 vuurwerk liefhebber ben ik het wel. Dat niet persee uitmaak heb vaak dingen de lucht ingeschoten zonder gaas en vaak zat mooier als met gaas

Het beschikbare filmpje is echt schitterend. Jammer dat er nog geen straatfilm is. Wellicht stookt iemand hem tijdens verkoopdagen en zien we een filmpje. Dan kan er zomaar nog een run op komen tenzij de prijs inderdaad ineens omhoog schiet. Ook mooi om er twee tegelijk te schieten in V-shape. Niet omdat het moet, maar omdat het kan..:holland:

Back
Bovenaan