Wordt 31 december een chaos of zal het meevallen?

Ik denk dat het hier in de buurt gewoon weer een chaos wordt. We leven al jaren met een verbod in deze stad en dat heeft de inwoners hier nooit tegengehouden.

Gaat met het jaar minder worden vrees ik. Makke schapen hier in Holland!!!! Op een handvol Die Hards na.
Ik zou het niet allemaal makke schapen noemen. Veruit de meeste mensen die voorheen vuurwerk afstaken zijn toch de mensen die het leuk vinden om at af te steken en het grootste deel daarvan zal zich erbij neerleggen dat het niet meer mag. Van de echte liefhebbers zal een deel zich niet als brave burger gaan gedragen en toch af gaan steken maar ook onder de liefhebbers zijn er bij die het zich simpelweg niet kunnen veroorloven, bijvoorbeeld omdat ze afhankelijk zijn van een VOG voor hun werk en dat dus niet op het spel willen zetten.

Over de gehele maatschappij gezien gedragen de Nederlanders zich tegenwoordig wel als makke schapen. We worden tegenwoordig op zeer regelmatige basis genaaid en buiten de boeren die nog wel van zich laten horen is het verder heel stil. We laten ons tegenwoordig zelfs al moeiteloos naaien door die achterlijke snelwegplakkers...

Back
Bovenaan