Wordt 18.00u. een extra 00.00u.?

sisser

VWC lid
Wordt 18.00u. een extra 00.00u.?

Nu we allemaal tot 18.00u moeten wachten denk ik dat het om die tijd veel heviger zal losbarsten dan het ooit om 10 uur gebeurde.

Bedenk dat om die tijd alle werkenden al thuis zijn en de anderen zich al die hele dag moesten inhouden op klappen staan. Verder is het dan al donker en kan ook het siervuurwerk verkoold worden.

Ik voorspel een vroege mega12uur uitbarsting waar alle vw haters zich de pokke van zullen schrikken.

Dus mede freaks hou je kruit droog, je aanstekers gevuld,je bril op en ga helemaal los zodat men zal merken dat we met velen zijn.

Denk dat het wel mee valt, de gemeentes geven al aan dat het niet te handhaven is. Denk dat menig vuurwerkliefhebber gewoon gaat stoken om 10;00

Denk dat het wel mee valt, de gemeentes geven al aan dat het niet te handhaven is. Denk dat menig vuurwerkliefhebber gewoon gaat stoken om 10;00

Inderdaad, ik zelf zal niet om 10:00 buiten staan, maar rond 12:00 zoek ik wel een mooi afgelegen plekkie op. Ik ga dan ook geen cakes af steken, maar gewoon veel klein spul. Lijkt mij sterk dat daar problemen van komen.

Om 18:00 zal hier zeker wat gaan losbarsten, tenminste ik zorg dat ik rond 18:00 thuis ben en er een project de lucht in kan gaan. Chaos!

Hier ben ik het volledig mee eens. Ik heb een stel buren die gelijk aan de telefoon zullen hangen als ik voor 18:00 uur afsteek, en dan zullen ze niet mij maar de politie bellen. Om 18:00 uur staat er een show gepland die zijn weerga niet kent. Ik mag nu geen 10:00 uur project, en geen tering herrie show schieten, dat budget en wat extra gaat allemaal om 18:00 uur de lucht in.
Het is deze troost die ik eruit haal, want was liever om 10:00 uur begonnen.

Ik denk dat de hele avond door meer geschoten zal worden. Meer jeugd op straat. Hier was 18:00 of een half uurtje eerder, vaak de tijd voor het kinderpakket maar ik heb vast aan de meiden doorgegeven dat dat er dit jaar niet in zit, papa heeft alle tijd nodig om in de schuur weer ruimte te creëren voor alle fietsen. Om 18:00 gaan we los.

Ook om 6 uur zal het hier rustig zijn. Ik zal pas om 8 uur beginnen met afsteken. Dan wel gelijk 100+ cakes om het te compenseren.

Het is hier altijd vanaf de 29ste al chaos dan kan je geen minuut buiten lopen zonder geknal te horen dus ik denk dat het dit jaar niet minder word

Het is nog steeds 10:00!!! Heb vanmiddag de gemeente Apeldoorn gemaild, maar die wisten nog niets over 18:00! :)

Worden gewoon 3 mooie momenten op de dag der dagen!
10.00 uur om te laten weten dat ik het niet met het beleid eens ben met 5 junior jacks en 4 fluitbatterijen.

18.00 om de officiele avond in te luiden met 100 dragon thunders en 30 whistling thunder queens lekker gelont aan visco en snellont.:)

00.30 om het verhaaltje compleet te maken met de rest van het stookgerei.

Ik ga weer eens lekker tegen alles in, ga om 10:00 naar buiten en ga net zo lang stoken totdat de politie komt (als ze komen) kijken wat ze doen. krijg ik een verbaal ga ik het voor laten komen en dan eens kijken wat een rechter er van zegt hoe het nu gaat hier in Nederland. het is inmiddels 9 dec en niemand weet eigenlijk echt hoe en wat. Mocht ik in me gelijk gesteld worden kan iedereen dat gebruiken om zijn eigen verbaal onderuit te halen. Heb wel zin om mijn gal een keer te spugen,kijken of de media dan ook zo snel is. Zag vandaag dat het snel recht er ook vanaf gaat omdat de rechters er geen normalen veroordeling uit kunnen krijgen,en kost meer dan dat het oplevert.

18:00 een 0:00? Geen idee, ik laat me verrassen! Denk ook eigenlijk dat het meevalt. Het contrast zal wel merkbaar zijn, omdat er overdag mss minder geknal te horen is. Hier en daar 18:00 projectjes te horen zijn. We zullen wel zien wat die nieuwe wetswijziging teweeg gaat brengen! Ik hol iig om 18:00 als een dol kind naar buiten!

18:00 een 0:00? Geen idee, ik laat me verrassen! Denk ook eigenlijk dat het meevalt. Het contrast zal wel merkbaar zijn, omdat er overdag mss minder geknal te horen is. Hier en daar 18:00 projectjes te horen zijn. We zullen wel zien wat die nieuwe wetswijziging teweeg gaat brengen! Ik hol iig om 18:00 als een dol kind naar buiten!

om 18:00 sta je toch allang buiten, om 17:59:55 gaat de lont aan ;)
Niet dat ik voor 18:00 niets ga afsteken, maar ik ga wel óók een project doen om 18:00

Dit jaar ben ik zeker wel van plan om om 6 uur even mijn wijk te laten weken dat het weer Oud & Nieuw is. Maar zoals ik om 12 uur stook zal ik niet om 6 uur stoken, wil toch wat voor 12 uur bewaren xD

Hier zal 18.00 een nieuw 10.00 worden. 4 knalcakes, ratelbanden, de hele ratteplan.

Daarvoor wat cat 1.

Back
Bovenaan