Woodcrackers

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 02587
Artikelnaam: Woodcrackers
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 40 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: 100 mini-knetterrotjes, lekker stoken!
Afmeting:
Max. tube diameter:
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 24/1
Adviesprijs: € 3,99
Voorverkoop: € 3,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkplanet

02587-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Lesli Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt:
In november hier ook maar een doosje van besteld. Was wel benieuwd wat er uit zo'n klein knetterrotje zou komen. Daarnaast ook gewoon leuk voor de heb, omdat het qua uiterlijk heel erg op de kleine knallertjes van de kleine 90/210/500 schots matten lijkt. Doosje zag er wederom ook keurig uit en met 100 stuks in een doosje had ik wat te doen zeg maar.

De Woodcrackers zijn zeer klein van formaat en hierdoor was het crackling effect niet heel erg hard. Wel stookte dit heel erg makkelijk weg en als je een goede brander hebt, dan kan je er continu een paar achter elkaar afsteken en dan wordt het al een stuk interessanter. Al met al vond ik het crackling effect bij de Woodcrackers zelfs nog beter dan bij de grotere broer de Taikonaut. Ik denk dat dit gewoon leuk spul is voor met name de jeugd om veel lontjes aan te kunnen steken voor relatief weinig geld. Ik vond het leuk om de Woodcrackers eens te hebben gehad, maar als we hopelijk aan het einde van dit jaar weer F2 mogen kopen en afsteken, dan zal ik deze niet zo snel meer meenemen.

Screenshot_20210103-172537_Gallery.jpg

Screenshot_20210103-172504_Gallery.jpg

Screenshot_20210103-172515_Gallery.jpg

Screenshot_20210103-172524_Gallery.jpg

Screenshot_20210103-131115_Gallery.jpg

Waren leuke dingen inderdaad! Gewoon lekker massa-stookvoer. Knetterde stiekem nog best aardig voor z'n formaat. Zal er niet zo snel nog meer van halen. Vond de Crackling cracker van de big bazar overigens iets beter.

Back
Bovenaan