Wondertol met knal

Status
Niet open voor verdere reacties.
ZENA TWISTER met knal zijn gewoon goed en tollen best lang en knal is goed hard kriut is 3.1 gram totaal en pakje is 111.9 gram ze zijn top geen gloeiproppen of iets snipper lekker

ZENA TWISTER met knal zijn gewoon goed en tollen best lang en knal is goed hard kriut is 3.1 gram totaal en pakje is 111.9 gram ze zijn top geen gloeiproppen of iets snipper lekker

Dat kan ik beamen, knallen echt super! Zijn heel klein, maar onderschat ze niet.

Heb nog wat doosjes van GBV en Original die blauwe met kanl. Heel leuk voor in de vooravond.Die gaan lekker hard.

Vandaag is de mooiste dag van 2020. 4 pakjes Spinning Flower with Bang van Wolff toegevoegd aan mijn collectie!!! Leuk en aardig al die cakes en compounds, maar dit worden de toppers van 2020-2021!

Laatst bewerkt:
Bij mijn weten bestaan er geen wondertollen met knal onder CE in de F-categorieën en zijn ze dus al sinds de implementatie van de Pyrorichtlijn niet meer legaal.

Misschien is dit 1 van de onderwerpen die vallen in de categorie:

Spreken is zilver, zwijgen is goud.

Profiteer ervan en hoop dat het klopt. Soms moet je niet alle interessante info de wereld inslingeren. Zolang bepaalde personen "slapen", maak ze dan vooral niet wakker. Heb je twijfels? Informeer dan gewoon direct bij de winkelier.

Misschien is dit 1 van de onderwerpen die vallen in de categorie:

Spreken is zilver, zwijgen is goud.

Profiteer ervan en hoop dat het klopt. Soms moet je niet alle interessante info de wereld inslingeren. Zolang bepaalde personen "slapen", maak ze dan vooral niet wakker. Heb je twijfels? Informeer dan gewoon direct bij de winkelier.

Touché, maar desondanks erg blij mee!

Bij mijn weten bestaan er geen wondertollen met knal onder CE in de F-categorieën en zijn ze dus al sinds de implementatie van de Pyrorichtlijn niet meer legaal.

Dat klopt inderdaad, wondertollen met knal zijn al enkele jaren verboden en dus illegaal vuurwerk in NL.

Ik snap wat jw fireworks probeert te zeggen maar veel NL-consumenten gaan er vanuit dat de NL-winkels legaal consumentenvuurwerk verkopen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee en kijk dus niet raar op als je een boete krijgt voor het bezit en/of afsteken van illegaal vuurwerk of als de winkelier geen vuurwerk uit mag leveren omdat die zich niet aan de regels houdt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan