Wonderfull Heaven

Ruben

VWC lid
Artikelnummer: DC136
Artikelnaam: Wonderfull Heaven
Bruto Gewicht: NNB
Netto Kruitgewicht: NNB
Aantal Schoten: 70
Effectomschrijving: 70 schots multishot die door zijn snelheid en vele gekleurde palmen een zeer gevarieerd schouwspel geeft. Diverse salvo’s van silver fish, crackling rain en diverse gekleurde brocade staan garant voor een verbluffende uitwerking.
Tijdsduur: NNB
Stijghoogte: NNB
Richtprijs: € 34.95

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

DC136.jpg

Wij danken Schuurmans Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk dit begint er al wat meer op te lijken. Lekker tempo en veel schoten voor 34,95. Toen ik het filmpje zag zonder dat ik de prijs wist zat ik al te denken aan 60-70 euro maar dit valt toch alles mee...

Ja, maar op het filmpje staan dan ook zo'n 85 tot 90 schoten :wink: Dat is dus meer dan dat je werkelijk zult krijgen.

Voor het geld best een lekkere bak hoor. Soort van flowerbed idee. Hoog tempo met verschillende uitwerkingen. Zal het bij de gemiddelde consument prima doen.

nix mis mee!
Prijs is leuk.
De efecten oogen aardig en het tempo is goed.
Een toppertje kan ik het niet noemen.
Maar voor erbij is het prima!
Tog een keer wat anders..

Hoeveel weegt dit ding en wat is zijn netto pst inhoud?

Ik heb een dummy van dit product gezien en dat is zo klein, volgens mij is het diameter van de buizen hiervan ook bijna niets.

Kan mij niet voorstellen dat het een 500 grammer is. Als de effectgrootte ook nog eens vertekend is weergegeven op film, dan kan het zo zijn dat dit ding zijn geld niet waard is?

Het is geen topper maar voor de prijs ook niet slecht. Ik steek mijn vuurwerk niet alleen voor mezelf af maar ook voor mijn ouders e.d. Dan is dit prima om tussendoor af te steken.

Duurde lekker lang, niet te duur, tempo was redelijk (lucht bleef bijna constant gevuld) boeketten waren middelmatig maar dat is te verwachten

Redelijk saaie pot, heel langzaam, kleine boeketten en geen finale.
Wel veel vuurwerk voor je geld maar ik zou volgend jaar toch iets anders kopen van mijn 35,-

Back
Bovenaan